掃呢頁CODE去手機

2020年4月30日 星期四

【抽離唔到】王喜寸爆姣精朱智賢食屎:阿伯母咪慳好多米飯 #朱智賢 #王喜

互聯網圖片大台姣精朱智賢偷食港男人夫黎振燁,昨日朱智賢在男友謝東閔陪同下開記者會道歉,之後接受大台獨家訪問,死撐「因為抽離唔到角色」才做錯事,但全程冇 ...




互聯網圖片


大台姣精朱智賢偷食港男人夫黎振燁,昨日朱智賢在男友謝東閔陪同下開記者會道歉,之後接受大台獨家訪問,死撐「因為抽離唔到角色」才做錯事,但全程冇向黎振燁的大肚老婆道歉。

由於朱智賢的解釋太牽強,入行多年的王喜都睇唔過眼,昨晚在社交網留言嘲笑:「抽離唔到角色?哈!比你撈到個角色鍾意食屎咁,阿伯母咪慳好多米飯?公司咁多過來人前輩做過咁多示範,你都毫無進步,以後點偷食,噢,sorry,點搵食?」

網民都加入剝花生:「個角色係殺人犯,又抽離唔到,咁點」、「下次畀個角色妳係做雞嘅,真係唔知仲抽唔抽離到。」、「又唔係好戲點會抽離唔到角色」、「個藉口真係牽強到呢」,有網民更反應迅速,拿警員爆粗虐兒片抽水譏諷:「黑驚都抽離唔到,所以有家暴。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!