掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

【頭條獨家】妹妹婚後繼續做音樂 樂印姊妹靠新歌傾訴心聲

樂印姊妹會堅持做音樂,就算妹妹烙印結婚亦不會變。
【頭條獨家】妹妹婚後繼續做音樂樂印姊妹靠新歌傾訴心聲樂印姊妹會堅持做音樂,就算妹妹烙印結婚亦不會變。樂印姊妹早前為參與演出的微電影《不可抗力》,度身訂 ...




妹妹婚後繼續做音樂樂印姊妹靠新歌傾訴心聲樂印姊妹會堅持做音樂,就算妹妹烙印結婚亦不會變。樂印姊妹早前為參與演出的微電影《不可抗力》,度身訂 ...




【頭條獨家】妹妹婚後繼續做音樂 樂印姊妹靠新歌傾訴心聲

樂印姊妹會堅持做音樂,就算妹妹烙印結婚亦不會變。

樂印姊妹早前為參與演出的微電影《不可抗力》,度身訂造及主唱主題曲《什麽都可》,她們希望歌曲提醒大家莫忘初心,只要有信念及堅持,不怕任何批評都會捱過兼做得更好,這個亦是她們多年來做歌手的心聲。談到已離開娘家TVB的妹妹樂印將為人妻,她講明婚後會堅持做音樂,暫時未有生B計劃。撰文:杜淑霞 攝影:李權威 髮型、化妝:Rita Leung 服裝:KORlor Palette 場地:歡樂天地@E-Max

樂印姊妹現在冇約一身輕,仲話好歡迎同任何電視台合作。
樂印姊妹現在冇約一身輕,仲話好歡迎同任何電視台合作。
男友在主題公園向樂印驚喜求婚,令她相當感動。

男友在主題公園向樂印驚喜求婚,令她相當感動。



妹妹樂印話這歌是她們親身經歷,「無論做歌手、主播、甚至做老師,好多人話畀你聽唔work㗎!你冇可能兩件事都做到㗎!好多負面嘅意見,或者係真心希望你好,但究竟邊個去決定嗰樣嘢得唔得,好定唔好呢?喺你哋眼中乜都做唔到,但喺我哋眼中乜都有可能,於是就有呢個《什麽都可》嘅概念。」

這天在遊樂場拍攝,兩姊妹即時化身大細路玩得勁開心。

這天在遊樂場拍攝,兩姊妹即時化身大細路玩得勁開心。
微電影《不可抗力》中,兩人關係都是演姊妹。

微電影《不可抗力》中,兩人關係都是演姊妹。



學寵物美容

對於參與微電影演出,兩人都話好大挑戰,妹妹要扮傷殘人士瞓在牀,四肢不能動彈,但導演要求高連手和頸的微動作都要做得好。至於向來內歛的家姐樂樺壓力更大,「未拍之前我好擔心嘅,因為我唔係好記到對白,平時我份工要成日講嘢,但記對白又唔同,但導演好好,會幫我哋入嗰個情緒,如果我講對白唔係幾到位,佢就會拉我哋埋一邊同我再傾,咁就即刻有喊戲出現。」

早前圈外男友求婚成功的妹妹樂印,會堅持繼續做音樂,不過都有學寵物美容,希望將來可幫補家計,但跟未婚夫暫時未有生B計劃,因未來奶奶好開通冇壓力,「好多人祝我年生貴子,鍘住,唔好呀!暫時經濟上或者我哋都算好young嘅,因為我湊緊個大B(指未婚夫),真係緣份到佢要落嚟攞債咪生囉!」

微電影中,樂印發生交通意外,瞓在牀只能動手指和頸。

微電影中,樂印發生交通意外,瞓在牀只能動手指和頸。
家姐在微電影有喊戲,令她壓力好大。

家姐在微電影有喊戲,令她壓力好大。

鍾意就快D Share啦!