掃呢頁CODE去手機

2020年4月14日 星期二

【頭條獨家】 小學曾成欺凌對象 馬天佑新歌望為受害者發聲 #馬天佑

Mayao坦言受疫情影響,近日宣傳新歌都以網上為主。
【頭條獨家】小學曾成欺凌對象馬天佑新歌望為受害者發聲Mayao坦言受疫情影響,近日宣傳新歌都以網上為主。馬天佑(Mayao)最近推出新歌《鹿角少年》, ...




小學曾成欺凌對象馬天佑新歌望為受害者發聲Mayao坦言受疫情影響,近日宣傳新歌都以網上為主。馬天佑(Mayao)最近推出新歌《鹿角少年》, ...




【頭條獨家】 小學曾成欺凌對象 馬天佑新歌望為受害者發聲

Mayao坦言受疫情影響,近日宣傳新歌都以網上為主。

馬天佑(Mayao)最近推出新歌《鹿角少年》,以欺凌問題做主題。原來他小學時期也曾是被欺凌對象,試過畀霍啟人等同學仔攞腰帶鞭打,雖然情況不算嚴重,但他好明白被欺凌者的感受,加上近年這類新聞愈來愈多,所以他更加希望能為同樣被欺凌者發聲,希望他們不要懼怕,而社會亦能正視問題。採訪:杜淑霞 服裝:@casablancabrand@lancrawford場地:香港瑰麗酒店

《鹿角少年》MV搵來新人周寧扮被欺凌學生。
《鹿角少年》MV搵來新人周寧扮被欺凌學生。
MV中,周寧為了不做被欺凌對象,每日勤練武功自衛。

MV中,周寧為了不做被欺凌對象,每日勤練武功自衛。



馬天佑轉做獨立歌手後,歌曲題材自由度更大,今次就以近年社會熱議的欺凌問題做主題,「我跟填詞人Oscar溝通後,用了以物法比喻自己為一隻優雅嘅鹿,被欺凌只係因對方猜疑、妒忌同安全感,繼而變成灰狼,他們亦身不由己地慢慢墜入黑暗。所以被欺凌嘅人要記住,我哋千萬唔好逃避,因為喺無助、絕望之時,總會有人陪喺你身邊。」

Mayao早前請來同學仔霍啟人接受他的直播訪問。

Mayao早前請來同學仔霍啟人接受他的直播訪問。
疫情下,Mayao帶住口罩去公園做運動。

疫情下,Mayao帶住口罩去公園做運動。



MV自己冇份演

小學時Mayao因身形瘦削,講嘢又陰聲細氣而成為同學欺凌對象,「嗰時大約讀五、六年級,試過啲同學專登行過嚟撞我膊頭,甚至圍埋攞條腰帶嚟打我,但情況唔算好嚴重,我冇同屋企人或者學校投訴過,後尾我靠學做話劇,令自己講嘢更有自信同大聲咗,之後都有同啲同學做番朋友㗎!」日前其中一個曾欺凌過他的同學霍震霆和朱玲玲的兒子霍啟人,仲親自現身他的直播節目,「我同佢由細識到大,嗰時佢都有份攞腰帶打我,但係後尾都有幫番我,我仲因為佢先去英國留學,我同佢講番件事佢都記得,仲肯幫手上嚟我嘅直播節目𠻹!」

Mayao又話想凸顯歌曲主題,MV自己反而冇份演,「MV講主角喺學校被欺凌後,終於鼓起勇氣偷拍欺凌者嘅罪行,自己再學習防禦術,以直接同積極態度去面對一羣醜惡嘅欺凌者,我扮學生唔係太好,所以搵咗周寧幫手。」

疫情初期,Mayao跟朋友到了北海道旅行。

疫情初期,Mayao跟朋友到了北海道旅行。

鍾意就快D Share啦!