掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

梁祐嘉(前名:梁佑嘉):廚藝有進步?梁祐嘉煮麵差啲搞到火燭 #梁佑嘉 #梁祐嘉

梁祐嘉話佢廚藝有進步。獨立歌手梁祐嘉(Abella)到新城電台宣傳新歌《天蠍》,她透露今年原定出3首歌,但受疫情影響,計劃趕不上預期:「又轉咗監製,到 ...




梁祐嘉話佢廚藝有進步。


獨立歌手梁祐嘉(Abella)到新城電台宣傳新歌《天蠍》,她透露今年原定出3首歌,但受疫情影響,計劃趕不上預期:「又轉咗監製,到依家都仲未收歌,希望8月可以出到第二首。」


因大部分工作都被取消,她指留在家中抗疫兼「破地獄」,笑言廚藝極速進步:「我本身煮嘢食都唔差,未食到人想嘔,身邊嘅人對我嘅要求亦唔過分,但我係啲唔記得熄火嘅人!」續自爆就連簡單煮個麵都險釀成火災,她說:「嗰次係煮煮麵吓就出咗去梳化Hea,因為嗰隻麵係要煮耐啲,冇記性到咁呀我!係聞到啲𤓓味,就入去睇,出晒煙,個煲又燶到黑咗。(老公有話你?)佢搖晒頭,警告我屋企有人先可以開火,因為有小朋友喺度。」


她指最近成日搓麵粉整腸粉、蛋撻,更自誇即使冇酒店級數,都有酒樓級數:「呢排冇得去酒樓食就自己整,仲搵咗囝囝嚟試味,佢好鍾意食。(老公冇讚?)佢話我有進步,安全入得口佢先會畀囝囝食,冇畀嗰陣就知咩事。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!