掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

搶購廁紙錄音流出  楊卓娜心感憤怒被圈中人出賣:我知係邊個做 #楊卓娜

楊卓娜今晚(21/4)現身電視城出席《流行經典50年》節目錄影,上台獻唱大展歌喉。卓娜表示:「今晚揀咗一首從未公開唱過嘅歌曲,自己覺得有啲壓力,好在我 ...




楊卓娜今晚(21/4)現身電視城出席《流行經典50年》節目錄影,上台獻唱大展歌喉。卓娜表示:「今晚揀咗一首從未公開唱過嘅歌曲,自己覺得有啲壓力,好在我老公同啲小朋友都喺台上幫我打氣,不過我唱個首歌嘅歌詞太令我感動,如果我再集中望住佢哋,我諗會忘記晒啲歌詞。」

《香港電影我撐場民選大獎

楊卓娜錄音被流出,被網民圍插發佈假消息,楊卓娜直言沒有發佈假消息意圖,對得住自己良心。(梁碧玲攝)


提到早前錄音流出,遭網民鬧爆發佈假消息,叫人搶購廁紙,鬧到滿城風雨。卓娜坦言對得住自己良心:「我從來都冇散佈假消息嘅意圖,我只係從自己朋友口中得知買唔到廁紙,於是我就喺朋友圈群組度發表咗相關言論,我冇諗過有人將我嘅錄音發放咗出去,造成恐慌,嗰一刻我好唔開心又憤怒,覺得畀朋友出賣,我知道係邊個人做,佢係呢個圈嘅人,但我同佢唔係深交嘅朋友關係,一向都有聯絡,但見到面都會打招呼,經過今次事件,唯有經一事,長一智,唯有以後做人要聰明啲,喺我自己唔啱。」

經過今次教訓,楊卓娜坦言經一事,長一智,以後做人要聰明。(梁碧玲攝)


錄音造成恐慌,楊卓娜心感抱歉。(梁碧玲攝)


楊卓娜今晚現身電視城出席《流行經典50》錄影,上台獻唱大展歌喉。(梁碧玲攝)


楊卓娜今晚現身電視城出席《流行經典50》錄影,上台獻唱大展歌喉。(梁碧玲攝)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!