掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

孫耀威:【巨型花園兼有電梯】孫耀威豪華獨立屋曝光 #孫耀威

呢間獨立屋認真唔簡單!近期為咗抗疫,個個都宅在家盡量唔外出,日日匿喺屋企都要搵啲嘢玩吓,好似藝人孫耀威(Eric)咁,不時喺社交網拍啲搞笑片同大家分享 ...




呢間獨立屋認真唔簡單!


近期為咗抗疫,個個都宅在家盡量唔外出,日日匿喺屋企都要搵啲嘢玩吓,好似藝人孫耀威(Eric)咁,不時喺社交網拍啲搞笑片同大家分享,呢啲片仲唔覺意曝露咗Eric嘅豪宅概況,個後花園可以擺齊巨型梳化、茶几同埋太陽傘,目測400呎走唔甩,真係隨時個花園都大過你屋企,而作為一間多層獨立屋內有樓梯就好普通,不過有自己嘅𨋢就真係唔多,既豪華又有氣派認真犀利!


呢啲片除咗有基本嘅騷歌藝同玩魔術之外,Eric不時都會孖埋老婆陳美詩一齊玩,佢哋仲會借機喺片段入面錫錫晒恩愛,每條片都有唔少人睇,除咗可以解悶加上同粉絲保持互動之外,仲可以搵埋錢,確係一舉多得!


Eric近年睇中網絡嘅龐大市場,不時拍片上載社交網吸粉絲之外,上年佢仲以5千萬身價加盟內地直播平台做紅,閒閒地做兩粒鐘直播就穩袋過百萬,吸金力強到爆!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!