掃呢頁CODE去手機

2020年4月21日 星期二

蔡嘉欣:行山相配「感謝疫情」 蔡嘉欣被網友插爆 #蔡嘉欣

用字真係要小心。落選港姐蔡嘉欣雖然五強止步,但係就非常幸運,一入行就工作不斷,極速上位主持節目《姊妹淘》,但人紅就是非多,最近佢喺社交網一個post就 ...




用字真係要小心。


落選港姐蔡嘉欣雖然五強止步,但係就非常幸運,一入行就工作不斷,極速上位主持節目《姊妹淘》,但人紅就是非多,最近佢喺社交網一個post就引發好多網友不滿,嘉欣上載兩張行山相,話自己同家人一齊去行山做運動,見佢穿上貼身運動裝,身高172cm嘅佢大晒修長美腿,仲有Fit爆身形,靚人靚景真係睇到心心眼!


但係佢嘅留言就出晒事,第一句已經引起好多網友不滿,佢話:「感謝疫情,喚醒了我們家沉睡多年的運動基因,咁多年嚟從未同屋企人行過山,不過為了響應政府的限聚令,我地5人家庭,每次只能4人出動,繼上星期 佢地4個自私行,今日終於成功賣甩我家姐,不過我覺得作為呀妹,下次都係尊重敬畏家姐好,下次讓返個位畀你。」


網友就留言鬧爆嘉欣呃Like:「死咗甘多人,仲要感謝呢個疫情?就係因為喚醒你做運動??Like唔係甘呃的吧」仲有網友覺得佢作為公眾人物發文時應該小心用字,提議佢要注意下:「應該改為『因為疫情』用感謝疫情不好,疫情死咗好多人」不過嘉欣就回覆:「選擇寫感謝疫情,沒有要看輕疫情嚴重性的意思 ,只是想表達,在艱難的疫情下, 我們還是可以找到值得感謝感恩的事,勉勵大家在逆境中依然能有好的心態,保持正能量。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!