掃呢頁CODE去手機

2020年4月11日 星期六

許冠傑:唱免費騷出盡力!許冠傑秘密練兵絕不欺場 #許冠傑

大家擔定櫈仔上網睇好喇!歌神許冠傑(Sam)將於明天下午5時舉行全球網上《2020許冠傑同舟共濟OnlineConcert》,為在疫境下的全港市民發放 ...




大家擔定櫈仔上網睇好喇!


歌神許冠傑(Sam)將於明天下午5時舉行全球網上《2020許冠傑同舟共濟Online Concert》,為在疫境下的全港市民發放正能量,雖然自彈自唱12首經典歌,對他來說可謂零難度,但力求完美的Sam自決定開騷後,連日來在家中和大仔許懷欣(Ryan)密密練歌,唱免費騷也絕不欺場。


今次阿Sam除捐出25萬給合作過逾30年、但受疫情影響而失業的一眾演唱會幕後功臣外,據知縱橫樂壇50多年的他,一向只做大型演唱會,絕不接只唱10多首歌的小型騷,故跟Sam多年來合作無間的演唱會製作人蕭潮順覺得,Sam今次變相如捐出天價酬勞,他說:「阿Sam真係破天荒,因為佢平時只唱大型音樂會,同埋雖然今次佢係唔收錢,一樣當大騷咁認直去做,因為我哋同Sam都覺得屆時係全球直播,屆時會有七大網上平台直播,依家個個都為避炎留喺屋企,佢喺世界各地,包括香港、內地、美加、新加坡及馬來西亞都有好多歌迷,呢次嘅瀏覽人數估計會破億。」


政府為抗疫禁止群眾聚集,問蕭潮順可擔心屆時有大批「Sam迷」會聚集在開live的場地外,他說:「阿Sam都呼籲咗啲歌迷乖乖哋留喺屋企睇,但如果真係有歌迷嚟場地支持Sam,我哋都控制唔到,但又唔會太擔心,相信場地嘅工作人員會處理到,不過想溫馨提示聲,歌迷唔好犯限聚令。」又透露Sam亦響應政府呼籲,於Live騷亦會跟他人保持一段距離,蕭潮順說:「個騷都係得四個人,除咗主力嘅阿Sam,仲有唱一首歌嘅仔仔Ryan、演唱會創作總監鄭瑞丹同我,不過開騷時,我同鄭瑞丹都會行開啲。」至於現時還有十多位,包括燈光、音響等工作人員,但會跟Sam父子保持超過10呎的距離,且工作人員亦會分散企,確保不犯禁及為健康着想。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!