掃呢頁CODE去手機

2020年4月15日 星期三

【武漢肺炎】口罩襯西裝 黎青龍「好色」抗疫 #新型肺炎 #武漢肺炎

黎青龍來頭很猛,肝臟科世界權威,任教港大醫學院49年,袁國勇也是他的學生。這等猛人近日竟然捱罵,有人不滿他以鮮色口罩配襯西裝,次次出鏡不同,似有炫富之 ...






黎青龍來頭很猛,肝臟科世界權威,任教港大醫學院49年,袁國勇也是他的學生。這等猛人近日竟然捱罵,有人不滿他以鮮色口罩配襯西裝,次次出鏡不同,似有炫富之嫌。

批評者有所不知,他派NGO口罩給露宿者、長者及少數族裔。炫富?No way。自用的鮮色口罩,則是朋友從南韓買來送他的。疫下日子很苦,黎教授不過苦中作樂。他這樣看疫情:「我唔係驚得咁緊要,應該緊張,應該檢點,做隔離,但我覺得唔應該咁苦。」

黎青龍應記者要求,訪問這天展示多套西套,彩虹七色只沒帶橙、紫,幸好黃、藍俱在。其實他不談政治,只講良心,疫情之初力倡封關,去年又排人鏈抗議white terror。白色恐怖不可取,白色西裝則靚絕。「喂,我着乜嘢都靚喎」,他說:「唔着仲靚!」每套西裝4,000至6,000元不等,每三至五年做一套。71歲的他說:「因為我夠老,所以多衫啲,但講真我唔係做咁多衫。」

何以鍾愛斑斕色彩?「人醜靠衣裝,人老用鮮色藏!」老師是花蝴蝶,變色龍,怎麼高足袁國勇來來去去同一件外套?黎教授說:「以我所知唔係,佢有唔同顏色,雖然一樣款。」天下醫生穿白袍,黎青龍早在1992年解下白袍,他說:「呔都唔應該打,如果垂落嚟會掂到病人,傳染到,所以一係唔好打呔,一係好似我打煲呔就冇事。」

既然今次訪問以色為題,記者問黎青龍,與愛人緊密接觸也着西裝嗎?他笑說:「有啲私隱權得唔得?」疫情下性生活也受影響?「疫情對我性生活一啲影響都冇。」根本沒有性生活?「你又點知?」這個活寶最愛Pokémon,捉精靈時也保持社交距離,光顧食肆限四人一桌,「我要振興香港經濟,所以晚晚出街食,我唔煮飯。」若要保持社交、性交距離,黎教授有沒有自我安慰?「私隱得唔得呀?頭先講咗」

疫情下可否召妓,光顧一樓一處所?「疫唔疫情都唔應該召妓,好危險!我覺得唔應該召妓,尤其而家疫情未完,你上大陸,俾人捉到困你14日!」純粹學術討論,上下戴罩安全了吧?「如果你真係真係要,唔該你上面戴double mask,下面double condom!」孖套是說笑,不應嫖妓是正經,切記。

黎教授用過一、兩次Zoom上課,自言不喜歡,「對住個computer,有冇搞錯?教書真人表演先好。」今年中大以至英國劍橋醫科考試不用面對病人,港大堅持要有對手,「如果你係病人,你個醫生同你講『我考試時冇睇過病人』,你信唔信個醫生?」

停課已久,萬一全世界學生留級一年就慘了,他說:「如果嚟緊一年冇新醫生就慘囉,已經唔夠醫生,仲要冇新醫生。喺外國請?外國而家唔用病人考試,請晒啲咁嘅醫生。」他認為只要場地大,保持距離,DSE可以去馬。

武肺長者死亡率高,黎青龍不擔心,「我啲咁嘅死老坑……我啲咁嘅老坑,如果染到可能有咩事都未定,但我唔係特別驚。我做足三樣嘢,social distancing、戴mask同埋洗手,冇乜理由我會染到,除非你特登喺我(口罩)側邊吐口水落去。」他認為政府抗疫之初慢幾拍,落後台、澳,如今表現還可以。據他所看,林鄭月娥與其夫還有性生活嗎?「咁你問林鄭同佢老公先知!」

記者:陳勝藍

場地提供:Refinery

-----------------------------

讀果上架

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

黎青龍應記者要求,訪問這天展示多套西套,彩虹七色只沒帶橙、紫,幸好黃、藍俱在。梁志永攝


每套西裝四至六千元不等,每三至五年造一套。71歲的他說:「因為我夠老,所以多衫啲,但講真我唔係造咁多衫。」梁志永攝


這個活寶最愛Pokémon,捉精靈時也保持社交距離。梁志永攝


梁志永攝


梁志永攝


梁志永攝


梁志永攝


梁志永攝


梁志永攝


梁志永攝



鍾意就快D Share啦!