掃呢頁CODE去手機

2020年4月25日 星期六

【首選大胸】羅志祥多人運動揀女流程曝光 #羅志祥

有自稱參加過嘅人爆料~台灣舞王羅志祥被周揚青踢爆長期偷食之餘,仲會約埋一班好兄弟玩「多人運動」,而以羅志祥為首嘅一班「PartyBoyz」好友成員全部 ...




有自稱參加過嘅人爆料~


台灣舞王羅志祥被周揚青踢爆長期偷食之餘,仲會約埋一班好兄弟玩「多人運動」,而以羅志祥為首嘅一班「Party Boyz」好友成員全部冇回應,喺台灣討論區就有網民爆料,公開Party幫嘅幫主揀女條件,仲話佢嘅口味都好重吓!


呢位網民嘅朋友有參加過上述嘅Party,所以先至咁清楚事件嘅來龍去脈,指出身為幫主係唔需要主動搵女開P,呢啲嘢由成員搞掂,人齊就先由幫主揀女:「身材大胸是基本款,幫主重口味,臉就看人,很看感覺,有時候幫主挑的也很重口味。」


雖然每次都係幫主先揀,但係手下都繼續死心塌地追隨,因為幫主揀剩嘅好多時都有好嘢:「因為就算幫主挑剩的也是還不錯,吃剩的也夠吃。」唔少女仔參加Party都係覺得自己有機會上位,做幫主嘅正牌女友,不過自從幫主公開咗女友嘅身份之後,女仔先至轉移目標向其他成員埋手。


試過有成員因為有拖拍想脫離呢個「多人運動」,點知搞到幫主好唔高興要即時換人,所以呢個Party係不斷換人,咁多人加入同埋離開,正所謂人多耳雜先至搞到內部情況流出,呢位網民仲話「Party幫」唔止喺中港台有名氣,就連外國嚟嘅藝人都會搵佢哋開P:「外國藝人來台灣也找台灣藝人一起運動,只是以前沒有狗仔隊,不容易爆,現在狗仔隊太多,都在私人豪宅關起來玩。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!