掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

朱智賢:黎振燁同李潤庭撞樣 又係衰偷食! #朱智賢 #李潤庭 #黎振燁

真係有樣睇?現年34歲的黎振燁本為時裝設計師,為圓演藝夢,於2009年入讀無綫藝訓班,但發展不如意往外闖,直至2016年參加《香港先生競選》奪冠,得獎 ...




真係有樣睇?


現年34歲的黎振燁本為時裝設計師,為圓演藝夢,於2009年入讀無綫藝訓班,但發展不如意往外闖,直至2016年參加《香港先生競選》奪冠,得獎當晚其太太更公開獻吻祝賀。回巢多年的黎振燁曾參演《愛.回家之開心速遞》、《再創世紀》等劇,2018年在《是咁的,法官閣下》飾演大狀「鄧大志」開始獲外間賞識。


由於曾多次說感激任職幼稚園教師的太太不離不棄的支持,故黎振燁一直被指為「愛妻號」。他和太太在中學時期開始拍拖達十年,直到2015年才結婚,當時因冇錢故零擺酒零蜜月,只是簽字後和家人食飯了事。本反對入行的太太,後來轉軚支持,更陪讀劇本背對白等外,又不計較他收入低,甚至陪他捱冇工開的日子,所以他說出糧戶口是報太太的戶口,把所有收入上繳,他更說:「最驚太太唔畀我錫!錫老婆係應該,否則做乜要娶佢返嚟?」


偷食有樣睇?向來黎振燁被指跟前無綫藝員李潤庭撞樣,為「失散兄弟」,原來不單似樣,更同樣愛偷食!2016年李潤庭背着結婚五年的空姐太太,搭上人妻Tiffany,被踢爆後他說要箍煲,但被發現跟小三未斬纜,最後執包袱離開無綫!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!