掃呢頁CODE去手機

2020年4月6日 星期一

戴志偉背妻偷食後首現身 冇戴口罩發爛渣報警 #戴志偉 #曾志偉

【馬鞍山】現年59歲的戴志偉和太太結婚多年,兩名兒子亦都大學畢業,原本一家和睦恩愛,但近日他卻被揭背妻偷食年輕女同事Candy,大享齊人之福。由於戴志 ...






【馬鞍山】現年59歲的戴志偉和太太結婚多年,兩名兒子亦都大學畢業,原本一家和睦恩愛,但近日他卻被揭背妻偷食年輕女同事Candy,大享齊人之福。由於戴志偉一直未有正面回應事件,故昨日大批傳媒在其馬鞍山的寓所外等候,早上約11時半,他駕車外出時受到多間傳媒追訪,他將座駕駛至對面屋苑避車處,然後下車。

戴志偉昨早被記者追訪偷食一事,情緒越見激動。


戴志偉日前被爆偷食年輕女同事Candy。互聯網圖片


戴志偉連環發炮:「我唔傾呀!」。


爆粗指罵

戴志偉甫下車,隨即激動爆粗:「X你XX,我報警,做乜跟住我呀?做乜嘢先?你哋係咁跟住我做乜呀?」記者要求和戴志偉做訪問,他情緒依然激動,火爆地說:「我唔傾呀!你哋乜人嚟㗎?喺度搞我騷擾我。」他在車內拿出手機反拍傳媒及採訪車,繼而再說:「你哋乜記者?畀個證我,我報警,告你哋滋擾,X!你哋咁樣做人,有冇搞錯!香港人,點解咁衰,畀個樣我,你係乜記者?」

戴志偉曾被影到陪老婆到超市買餸,做跟得老公,日前卻被爆偷食。資料圖片


《天與地》是戴志偉離開無綫前的最後作品,劇中他飾演電台台長。劇照


警員到場

戴志偉不停重複問記者是甚麼人,同時又在現場不斷拍攝,指記者是假冒的,要報警拉人,他又反問:「我𠵱家做錯乜事,我得罪你哋乜嘢!」在避車處擾攘了一輪後戴志偉報警,警員大約十多分鐘後到場,登記雙方個人資料後便放行,之後戴志偉倒車離開現場。

戴志偉在2011年拍完無綫劇集《天與地》後,離開無綫專注保險工作,現職AIA分區經理,忙碌工作之外,還要盡老公職責兼管接管送,日前又被影到和第三者Candy浪漫行淺水灣,分身有術。

採訪、攝影:黃曉程、張明


鍾意就快D Share啦!