掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

何雁詩:何雁詩出碟燒銀紙 父母做靠山隨時課金 #何雁詩

有苦自己知!歌手何雁詩入行至今轉眼已11年,去年底約滿離開星夢,推出獨立歌手處女作《致有夢想的人》,她大爆媽咪是「幕後黑手」:「有日佢登入我個Emai ...




有苦自己知!


歌手何雁詩入行至今轉眼已11年,去年底約滿離開星夢,推出獨立歌手處女作《致有夢想的人》,她大爆媽咪是「幕後黑手」:「有日佢登入我個Email,聽咗監製Cousin嘅呢首Demo,話好好聽,講咗句『不如就做啦』,咁大個女喺事業上真係未聽過媽咪嘅意見,好想喺佢生日送特別啲嘅禮物畀佢。」


相比當年派第一首歌,她直言更緊張:「籌備咗好耐,好着緊出面反應,本身仲計劃去台灣拍MV,但因為疫情問題去唔到。」沒有唱片公司護航,令她一夜長大,學會親力親為,最大意外收穫是克服了最令尷尬的事,她笑說:「就係講價!製作費超出三成,個價劈完再劈,嗰刻真係好想有唱片公司幫手。」


預計今年最少推出3首歌的她,大呻為做歌手變窮人,她指一首歌要投資6位數:「做多2、3首,個戶口真係燶」雖然父母願課金,但她堅持窮得有骨氣:「戶口未去到淨番『雞蛋』之前,唔會問佢哋借,咁大個女唔係仲要問屋企人攞錢呀?肉赤就一定,唔好話6位數,平時出去食飯多過五舊水都赤!」


至於鄭俊弘有何支援?她指未婚夫讚她開朗了不少,不似以前多埋怨。她發嬌嗔:「佢永遠個反應都係『好好喎!』有時會怨佢畀『罐頭』反應,但換轉諗,有佢呢個正能量嘅人喺隔籬,令我充滿信心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!