掃呢頁CODE去手機

2020年4月26日 星期日

盧惠光:同羅志祥相反 盧惠光大仔靠專一冧掂網紅 #盧惠光 #羅志祥

型男索女係襯嘅!台灣舞王羅志祥畀前女友周揚青指控拍拖期間不斷偷食,事件愈揭愈亂,唔少人都鬧爆花心男,不過唔係位位男士都係咁,好似藝人盧惠光大仔盧俊諺( ...




型男索女係襯嘅!


台灣舞王羅志祥畀前女友周揚青指控拍拖期間不斷偷食,事件愈揭愈亂,唔少人都鬧爆花心男,不過唔係位位男士都係咁,好似藝人盧惠光大仔盧俊諺(Jacky),於英國回港避「炎」同老竇做運動,見佢高大靚仔兼孝順,實屬受女士喜愛系列,但原來佢已「名草有主」!用情專一嘅Jacky同網紅女友Natalie感情要好。Natalie除了不時於社交網上載比堅尼相騷身材外,還經常放閃晒恩愛,除了錫錫外,還有她騎在男友膊頭的相片,Sweet到震!


二人相識一年多,愛得高調,重要節日更形影不離一齊慶祝。Natalie曾高調宣示主權冧Jacky:「我是屬於你的,不能退回。」Jacky亦十分識做,早已認定對方,更帶女友見家長,出席去年母親黎淑賢的生日聚會,而黎淑賢與盧惠光十分滿意這位「未來新抱」,讚不絕口。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!