掃呢頁CODE去手機

2020年4月19日 星期日

金剛:【當年被分手】舊愛金剛甩拖 蕊蕊咁講… #金剛 #陳蕊蕊

唔知蕊蕊會唔會感同身受呢?藝人金剛爆出被分手,「國光女神」梁云菲(Nana)在無預警下撇男友,金剛舊愛蕊蕊接受東網訪問時表示完全唔知情:「我唔識個女仔 ...




唔知蕊蕊會唔會感同身受呢?


藝人金剛爆出被分手,「國光女神」梁云菲(Nana)在無預警下撇男友,金剛舊愛蕊蕊接受東網訪問時表示完全唔知情:「我唔識個女仔,真係冇意見,因為作為局外人,喺呢件事上面係畀唔到任何嘅意見。」問到會唔會覺得金剛「被分手」好慘?她說:「可能佢哋感情出現問題大家唔知呢,如果感情出現問題,分開都唔係一件壞事。(短訊問候佢?)唔會啦,我哋自分手後已經冇再聯絡。」


講到當年佢同金剛分手都係「被分手」,問到會否感同身受?她說:「我同佢都已經過咗去啦,當年其實我哋分咗手之後,佢冇通知我之下自己公布咗分手,點都好啦,我對佢冇怨恨,我都放低咗,依家生活得好好,我都祝福佢可以快啲搵到幸福。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!