掃呢頁CODE去手機

2020年4月12日 星期日

戴祖儀:同任達華拍過戲 戴祖儀童星出身唔怕醜 #任達華 #戴祖儀

估唔估到係邊套戲?藝人戴祖儀早前憑劇集《多功能老婆》的純情教師MissLui彈出,又在《娛樂大家》及《學是學非》展現搞笑天分,天生食呢行飯,原來她小時 ...




估唔估到係邊套戲?


藝人戴祖儀早前憑劇集《多功能老婆》的純情教師Miss Lui彈出,又在《娛樂大家》及《學是學非》展現搞笑天分,天生食呢行飯,原來她小時候做過童星拍教育電視及電影,更被影帝任達華抱過!


1995年,還未夠3個月大的她曾拍攝電影《我是一個賊》,片中任達華到醫院救BB,一度抱錯仍是BB的她,當時她眼仔睩睩面圓圓,相當可愛!最近她重溫「處女作:」,笑說「我第一次睇番咋!原來我細個咁肥,媽咪話我嗰陣冇喊,我得覺已經好叻!」她表示全靠媽咪栽培,安排密麻麻課程,令她周身刀又唔怕鏡頭:「當時有好多課外活動,乜都試吓,令我唔怕失敗,唔怕畀人笑。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!