掃呢頁CODE去手機

2020年4月30日 星期四

【桃色醜聞】姜濤欣賞舞台上偶像羅志祥 唔評論對方私事 #姜濤 #羅志祥

(攝影:王連連)姜濤今日21歲生日在工作中度過,他在商台宣傳新歌《蒙着嘴說愛你》,以往他會跟fans慶祝,但因武漢肺炎疫情,他打算只跟家人食飯度過。歌 ...




(攝影:王連連)


姜濤今日21歲生日在工作中度過,他在商台宣傳新歌《蒙着嘴說愛你》,以往他會跟fans慶祝,但因武漢肺炎疫情,他打算只跟家人食飯度過。歌迷更在韓國鐵路站買廣告作賀壽禮物,他表示之前到韓國只為工作,希望他日到當地只為旅遊。

平時收不少禮物的他,特別錄製這首新歌來送給歌迷,現時人人都戴住口罩,有無形的距離。至於歌詞中的我愛你,現實中他並從未向心儀的女孩大膽說過,他說:「我冇自信,唔夠膽講,連我鍾意你都冇試過講,因為唔知對方係咪都鍾意我,如果將來遇到對象會講,人生唔講一次會有遺憾。」他笑言暫時只能在歌詞中表達,也感覺浪漫。

至於他的偶像羅志祥近日有桃色醜聞纏身,但不影響姜濤崇拜對方:「呢個係佢私事,我只係欣賞舞台上嘅佢,鍾意佢嘅表演,佢私下嘅事唔評論,尤其係感情。」坦言不了解別人的私事。

攝影:王連連

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

他的偶像羅志祥有桃色醜聞纏身,但不影響姜濤崇拜對方。



鍾意就快D Share啦!