掃呢頁CODE去手機

2020年4月23日 星期四

【疫下開工】陸漢洋買垃圾袋笠枱櫈 苟芸慧嫌老公過份緊張 #苟芸慧 #陸漢洋

苟芸慧於「疫」境下工開,她指老公陸漢洋超級緊張,仲買垃圾袋嚟笠枱、櫈。
【疫下開工】陸漢洋買垃圾袋笠枱櫈 苟芸慧嫌老公過份緊張苟芸慧於「疫」境下工開,她指老公陸漢洋超級緊張,仲買垃圾袋嚟笠枱、櫈。新冠肺炎疫情肆虐全球,各行 ...




【疫下開工】陸漢洋買垃圾袋笠枱櫈 苟芸慧嫌老公過份緊張

苟芸慧於「疫」境下工開,她指老公陸漢洋超級緊張,仲買垃圾袋嚟笠枱、櫈。

新冠肺炎疫情肆虐全球,各行各業大受影響,娛樂圈亦不例外,不論活動、電影、舞台劇、演唱會等通通煞停,不少藝人近乎零工作,「幸福人妻」苟芸慧(苟姑娘)也坦言好多工作延期,有些延至年底,但都要睇到時情況,她說:「如果疫情仲係咁嚴重,可能年底都未必做到,不過呢啲事大家都經歷緊,對我嚟講,等待嘅嘢可能係更美好,唔需要咁心急,或者都係一個好嘅經歷,可以畀我喺屋企多啲休息,諗諗之後嘅路點行,同埋睇多啲戲,欣賞下前輩演技,再次準備好自己。」

苟芸慧近日在家中整蛋糕,但因老公不吃甜,故她攞落樓下請清潔姐姐食。
苟芸慧近日在家中整蛋糕,但因老公不吃甜,故她攞落樓下請清潔姐姐食。
苟芸慧日前為代言的地產按揭公司拍攝新一輯廣告。

苟芸慧日前為代言的地產按揭公司拍攝新一輯廣告。

然而對苟姑娘來說,最大的影響是未能飛返加拿大見屋企人,「本身打算返加拿大,因為爹地、媽咪、細佬都喺嗰邊,好想返去見佢哋,但可惜而家飛唔到;我亦好想去旅行,唯有睇旅遊節目當去咗,有時播緊旅遊節目,我會叫老公(陸漢洋)幫我喺電視機前影相,當去咗。」但可幸的是,近日在「疫」境下她仍有工開,日前,苟姑娘為代言的地產按揭公司拍攝新一輯廣告,當日即使拍足12小時,她都依然狀態大勇。問到出門拍攝可有做足防疫措施?她即沒好氣表示:「我老公超級緊張,反而我就隨遇而安,我覺得大家戴口罩、量體溫、用消毒搓手液洗手,已經好安全,但佢就緊張到會買啲垃圾袋嚟笠晒啲櫈、舖晒啲枱,搞到好唔方便,我明白佢嘅出發點為我好,但有時似乎過分緊張吧。」



雖然經常留守家中,但苟姑娘沒有因而增磅,依舊Fit爆,全因她在家中依然運動量十足,除了閒時跟老公打機外,亦大玩HITT(High Intense Interval Training)運動及研究生酮飲食。問到可有趁空檔入廚整蛋糕?擅長整甜品的苟姑娘說:「留喺屋企都會做自己開心嘅嘢,例如整蛋糕,不過老公唔食甜嘢,整完都係攞落樓下請清潔姐姐佢哋食。」

提到今次拍地產按揭廣告,苟姑娘自言對投資沒有太多心得,自己正努力學習中,但她都好傳統,偏向喜歡「買磚頭」保值,至於有否打算做生意開甜品店?苟姑娘說:「有打算開班授徒,將自己識嘅嘢教畀人,等佢哋又可以整甜品畀身邊嘅人食,係一件好開心嘅事,所以我都有同朋友商量,待疫情過後,租個地方輪流教學生。」


鍾意就快D Share啦!