掃呢頁CODE去手機

2020年4月7日 星期二

何依婷:何依婷晒小蠻腰 網友嫌肚臍黑狠批唔靚 #何依婷

大家點睇!無綫節目《學是學非》好受大家歡迎,因為有靚女主持嘛!日前嗰集,有兩個亮眼點,第一就係有劉穎鏇同鄺潔盈示範咩叫最萌身高差,話說佢哋今次玩投射器 ...




大家點睇!


無綫節目《學是學非》好受大家歡迎,因為有靚女主持嘛!日前嗰集,有兩個亮眼點,第一就係有劉穎鏇同鄺潔盈示範咩叫最萌身高差,話說佢哋今次玩投射器,點知鄺潔盈唔夠高發射,要何永芍出手抱抱先得,非常可愛,而對高妹劉穎鏇嚟就小菜一碟,完全冇難道,仲投籃成功添!


而節目第二個亮點,就係何依婷晒小蠻腰喇!呢個環節講到點樣將縮水嘅毛衣還原,何依婷以加細碼毛衣上陣,晒出個肚皮,條腰就正喇夠晒幼,但完美主義嘅網友唔收貨,嫌佢個肚臍唔靚同埋黑,要求真係高!


點樣將縮水嘅毛衣還原?其實唔難!只要放一盤溫水加啲護髮素,將件縮水毛衣浸30分鐘,平放唔好擰乾,搵大毛巾吸水,縮水部分拉番長,之後等佢自然乾,咁就掂晒。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!