掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

馮盈盈:單身唔寂寞!馮盈盈猴擒嗒小鮮肉 #馮盈盈

好進擊!藝人馮盈盈去年12月宣布與十優醫生男友鍾文浩(Martin)分手,四年情玩完,而Martin更被指已有新歡。正「單身中」的馮盈盈有份主持的節目 ...




好進擊!


藝人馮盈盈去年12月宣布與十優醫生男友鍾文浩(Martin)分手,四年情玩完,而Martin更被指已有新歡。正「單身中」的馮盈盈有份主持的節目《#後生仔傾吓偈》日前便以「盈盈的單身派對」為題,一連兩集幫她招男友,盈盈更於節目中分享擇偶條件,全程風騷到爆,絕無半點「失戀」味,除了於枱上擺靚甫士外,更用口餵參加者咬蝦條兼任攬抱。節目特別找來余德丞、丁子朗及鄭衍峰、Enson、子碩等共八位猛男,一齊向盈盈展開「追求」,最後由鄭衍峰贏得美人歸。


今輯節目明顯搞笑為上,不過盈盈都有提及跟醫生男友分手的原因以及現時的擇偶要求,她指自己喜歡一些幽默兼靚仔的男士,她笑言:「希望將來生出嚟嘅BB可以選港姐或港男。」主持之一的黃美棋直接問到她上一段感情失敗原因,盈盈即說:「唔准話我、唔准鬧我。」大家認為男仔喜歡講道理,美棋則說:「講道理還講道理,但態度可以溫柔地講嘅。」


盈盈坦言現單身歡迎各界男士追求,而再談到擇偶條件,她指希望未來男友能夠可以隨傳隨到,大家可以有多些時間相處,她謂:「絕對唔需要青年才俊、日理萬機嘅,因為佢哋好忙,會冇時間氹我、陪我,我要個好得閒,可以日日陪我玩嘅,開心最緊要!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!