掃呢頁CODE去手機

2020年4月25日 星期六

羅志祥:閨蜜鬧小豬當年懶理好友被罵 周揚青哭了! #周揚青 #小豬 #羅志祥

局外人都睇唔過眼要爆啦…台灣舞王羅志祥(小豬)同內地網紅周揚青分手,隨住周揚青發文爆料話佢私生活亂到爆之後,日日都有唔同新聞爆出,真係令唔少網友大呼睇 ...




局外人都睇唔過眼要爆啦…


台灣舞王羅志祥(小豬)同內地網紅周揚青分手,隨住周揚青發文爆料話佢私生活亂到爆之後,日日都有唔同新聞爆出,真係令唔少網友大呼睇少陣都追唔切呀!尋日有位自稱係周揚青嘅閨蜜「湯湯」喺微博發長文,指作為係對方8年好友,見到好姊妹終於脫苦海,為佢感到高興,更指周揚青2014年開始受到小豬粉絲攻擊,但小豬當時完全冇幫過對方出頭:「14年你開始承受全網攻擊,忍受他粉絲辱罵,而他卻顧及自己的事業沒有站出來為你做點甚麼,讓你自己煎熬!我們都知道你有多愛,也知道你這次是有多失望才能如此堅定!那麼多年的信任長期以來的甜言蜜語,在一霎那間都變成了謊言,原來有的人可以戲這麼好,相貌堂堂之下竟造成的低俗噁心!」


此外,「湯湯」又透露周揚青對小豬疼愛有加,除咗每次行街都會買禮物之外,就連有次小豬想買限量名牌熊,周揚青竟不惜為小豬都出動人情牌:「記得你曾陪他拍戲兩個月裏待在酒店足步不出,沒幾個人能做到吧。這些年,你從父母手心的公主蛻變成為能為心愛的人買菜做飯,看着他吃完是你最大的滿足。愛情是不計較付出,可是愛情必須計較忠誠!」


周揚青見到閨蜜發長文支持,透露引唔住喊咗,呢次更喺佢分手後第二次喊:「這篇我真的哭了,我分手後第二次哭,就像電影一樣一直重放...」而「湯湯」即再安慰朋友,指佢依家值得擁有更好。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!