掃呢頁CODE去手機

2020年4月7日 星期二

何依婷:坐完大髀送底褲!何依婷被楊明嘲胸細 #何依婷 #楊明

楊明升呢做胸部監證師!港姐何依婷於無綫劇集《機場特警》中表現備受注目,之前一場坐楊明大髀的戲份更成為熱話,而明晚一集中,二人就有場梳化情侶纏綿戲,劇情 ...




楊明升呢做胸部監證師!


港姐何依婷於無綫劇集《機場特警》中表現備受注目,之前一場坐楊明大髀的戲份更成為熱話,而明晚一集中,二人就有場梳化情侶纏綿戲,劇情講述何依婷於韓國血拼返港,更買了很多喱士胸圍及一條印有她與楊明樣的「愛的底褲」,楊明更戲弄她謂:「一睇就知唔係你㗎Size咁大!」二人上演一場煙靭的打情罵俏戲份。


何依婷接受東網獨家訪問時謂:「呢場係拍完坐大髀嗰場先拍,我覺得坐大髀好似尷尬啲,同埋拍時現場擺咗好多內衣褲喺梳化度,雖然唔係自己,只係道具,但都有啲尷尬,而且現實生活係唔會有呢啲咁嘅情況,印咗樣條底褲我唔會囉!我接受最肉麻都係情侶裝、情侶鞋,如果要我送條印樣底褲畀另一半,真係唔得,咁咪會坐住個樣囉!」


說到她風頭蓋過蔡思貝、湯洛雯等同劇女主角,她謂:「我又覺得自己冇話特別出位,思貝練到個身形咁fit,靚洛又有個靚靚空姐look,都好搶鏡,不過自己都冇諗到第一場戲出咗嚟之後咁多回響,都要多謝製作團隊,依家多咗人留意,作為藝人當然開心,但呢啲留意同時亦令自己多咗責任,多咗人留意就要做得更加好。」


此外,之前她於節目《學是學非》中大晒小蠻腰,但就被網民嫌她的肚臍唔靚都偏黑,對此何依婷笑言:「係囉!肚臍生得唔靚冇辦法,惟有下次去美容院做吓個肚臍美白,都多謝大家提點,下次幫肚臍搽番啲美白精華先。」


而楊明接受東網獨家訪問時談及這場底褲戲份時謂:「呢場佢表現好啲,比之前放同自然啲,至於條底褲,我自己都覺得好好笑,邊有人印自己個樣喺條底褲度?(莊思明冇送過畀你咩?)冇呀!就算有都唔敢着咁核突。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!