掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

謝東閔:謝東閔被朱智賢背叛 過來人馬國明醒佢兩招! #朱智賢 #謝東閔 #馬國明

馬國明話千祈唔好怪責任何人。視帝馬國明、黃智雯、譚凱琪及胡鴻鈞等現身電視城,出席新劇《降魔的2.0》宣傳,場面熱鬧。朱智賢與黎振燁「偷食」熱爆全城,有 ...




馬國明話千祈唔好怪責任何人。


視帝馬國明、黃智雯、譚凱琪及胡鴻鈞等現身電視城,出席新劇《降魔的2.0》宣傳,場面熱鬧。朱智賢與黎振燁「偷食」熱爆全城,有指謝東閔如「馬國明2.0」,馬國明表示:「近日我忙緊開廠,但都知發生緊乜事。好似當事人都未講過嘢,人哋嘅嘢我唔回應喇。(有冇方法教謝東閔走出陰霾?)我同佢都合作過好多次,印象中佢係開朗嘅人,應該冇問題嘅,感情嘅事自己先知。(你已完全冇事?)都過咗咁耐,千祈唔好怪責任何人。(你可以拍拖喇?)我冇話自己唔ready,隨緣啦,有機會同大家講,見到我同女仔食飯唔好驚訝。其實都有朋友話介紹新朋友畀我識,我就有少少抗拒,覺得尷尬。」


談到《降》劇周旋於黃智雯、劉佩玥及譚凱琪中,他笑說:「應該係《談情說案》扮花花公子後,最有艷福嘅一次。」他又「呼籲」粉絲要先重溫上集:「因為劇情好緊接,驚大家唔記得上集嘅劇情,一時Pick up唔到。而今次都留咗伏線,如果收視好嘅話應該會再開(第三集)。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!