掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

梁麗翹:美國坐「疫監」!梁麗翹做家務畀老公點到暈 #梁麗翹

絕世好老婆!《東張西望》主播梁麗翹(Nicole)一家三口早前到美國探親,因疫情關係,在當地滯留已經兩個月,她近日就拍片放上IG解悶,她表示:「滯留喺 ...




絕世好老婆!


《東張西望》主播梁麗翹(Nicole)一家三口早前到美國探親,因疫情關係,在當地滯留已經兩個月,她近日就拍片放上IG解悶,她表示:「滯留喺美國就要諗吓有啲乜嘢,可以喺屋企將歡樂帶畀大家。」


片中她化身扯線公仔被指揮做家務,又洗碗又洗衫又執屋,做到Nicole嘴扁扁,非常搞笑,Nicole笑言:「條片係我老公拍,其實都唔難拍嘅,最難係要我老公肯合作,難得佢肯同我拍,可能指揮我做嘢真係佢嘅願望。哈哈!」另外,講到返港日期,她稱之前兩度被取消機票,現在一個月只有數班航班由洛杉磯返港:「我哋暫定月尾返香港,希望唔會再有變數。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!