掃呢頁CODE去手機

2020年4月7日 星期二

丁子朗篤中咪神個胸 張秀文咁樣答... 丁子朗,咪神,娛樂,張秀文

嘩!嘩!嘩!藝人林盛斌(Bob)同張秀文主持嘅無綫節目《你估我唔到》,最近搵嚟小鮮肉丁子朗做嘉賓,張秀文見到小鮮肉,依家好興奮,一開始就翹實人哋,真係 ...




嘩!嘩!嘩!


藝人林盛斌(Bob)同張秀文主持嘅無綫節目《你估我唔到》,最近搵嚟小鮮肉丁子朗做嘉賓,張秀文見到小鮮肉,依家好興奮,一開始就翹實人哋,真係好進擊!玩遊戲時,張秀文係咁烏身吹...啲杯呀!22歲仔嘅丁子朗見到來勢「胸胸」,都即時好怕醜,Bob就見慣大場面,搞笑咁話唔覺尷尬。


去到估嘢環節,丁子朗示範跳手指舞,點知不篤到咪神張秀文個胸,張秀文大嗌:「你篤中我」但之後睇番慢鏡,其實係冇篤到嘅,但都只差0.01mm咁嘅距離囉!張秀文受訪時笑言:「大家唔好誤會,係肋骨位,同埋冇掂到我,純粹節目效果,得啖笑,我同丁子朗之前有合作《娛樂大家》,都係遊戲節目,所以知道大家好玩得,投入玩遊戲都係想帶歡樂畀大家,大家繼續支持睇我哋節目就好開心。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!