掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

陳婉衡指網民唔尊重 #陳婉衡

陳婉衡不時開心share靚相!
陳婉衡指網民唔尊重白雲甫性感相被侮辱,令到不少同道中人力撐她!圈中不少有樣有身材的女藝人,都不介意將索相公諸同好,其中包括「無綫咪神」陳婉衡(Alyc ...




陳婉衡指網民唔尊重

白雲甫性感相被侮辱,令到不少同道中人力撐她!圈中不少有樣有身材的女藝人,都不介意將索相公諸同好,其中包括「無綫咪神」陳婉衡(Alycia)、「G奶」崔碧珈、「E神」陳偉琪、「人妻」李松蔓和「鋼琴女神」李元玲等,她們每逢出Po都極多Fans瀏覽!

對於白雲於網上遭到欺凌,Alycia昨日回覆說:「甫呢啲相其實好普通,外國好多Model都甫好多呢類相唔明啲網民點解要用呢啲字眼,係好唔尊重!呢個係社交平台,每個人都有權甫任何相,又唔係傷害到人,點解要咁樣話佢,希望白雲唔好唔開心!外間人講乜我哋控制唔到,唯一控制係自己嘅態度,佢寫出嚟抒發係一件好事!」而崔碧珈亦說:「社交網係一個自由嘅地方,只要唔係三點盡露,都係甫相者嘅自由喜好,不過,自己都好好彩,冇試過收一啲好差嘅評語,所以冇好大感受,如果有嘅話,雖然我慣性睇留言,但我都唔會放私人感情落去,好嘅我會好開心,如果負面嘅,我會諗我又唔係做啲損人不利己嘅事,所以都唔會理!」






鍾意就快D Share啦!