掃呢頁CODE去手機

2020年4月27日 星期一

【呼之欲出】何超蓮首揭被前度感情傷害 連阿媽都話:佢真係好唔尊重你 #何超蓮

賭王三房索千金何超蓮曾與比她年長12年的台灣男歌手吳克群拍拖,2015年結束了4年情,去年承認和大陸男演員竇驍拍拖。當年超蓮和吳克群表面上是和平分手, ...






賭王三房索千金何超蓮曾與比她年長12年的台灣男歌手吳克群拍拖,2015年結束了4年情,去年承認和大陸男演員竇驍拍拖。當年超蓮和吳克群表面上是和平分手,但有傳真正原因是男方多次偷食。日前周揚青大爆羅志祥的荒淫性生活,超蓮在周揚青的帖文感同身受留言:「你經歷的我也經歷過,我知道那有多痛,很佩服你的勇敢,加油我的胖胖。」

前日何超蓮接受森美和火火主持的商台節目《公子會》訪問,除了談及家庭和事業外,更聊到感情生活,當中亦提到該段感情創傷,坦言不獲前男友尊重,就連媽咪陳婉珍當時也對她說:「你會唔會覺得,佢真係好唔尊重你。」不少網民聽完節目後,都猜測對方就是吳克群。

超蓮先聊到在英國讀書時,遇到一次被有錢男同學搭訕的深刻經歷,她笑說:「行緊返學校,當時聽緊耳機,有個矮矮肥肥男仔行埋嚟,喺面前做個拎開耳筒手勢,我心諗做咩呢?佢講自己咩名,然後話『我覺得你應該要識我』,我當時聽完『哦』咗一聲就繼續行。」不過之後她和該男同學亦成為朋友,過了多年偶爾也會拿這件事來取笑對方一番。超蓮直言年幼時媽咪管得嚴,放學後即被接回家補習不能出街,直至中學畢業後才回復自由。

不過求學時期也會拍拖,她指以前男朋友仔因為拍拖跟她去了英國,而放棄了本來想讀的飛行訓練課程:「係好耐之前。我覺得好傻,唔應該為咗女朋友去改變自己。我會鍾意啲有目標嘅人,最好大家唔同feel,我識嘅佢未必叻,佢識嘅做得好好,已經諗好條路點行,好有遠見嘅一個人,我都會鍾意。」

超蓮被問到會否被家人提醒過不要太相信男人?她笑言:「我媽係相反,佢會覺得橫掂都係畀人呃,年紀仲細撞多啲板係好,寧願30歲之前撞板,30歲之後知自己想要啲咩。拍拖,媽咪冇咁限制,鍾意拍乜就拍,咁梗係唔好一腳踏兩船、兩三禮拜換一次佢可能會得閒提一兩句,話我聽到呢啲唔係咁好,叫自己注意吓,佢會寧願我哋自己遇到個唔好,自己受咗傷就會知。」

森美問超蓮第一次撞板後有否回家傾訴?超蓮坦言:「我記得有一次發生咗啲事,令我發現呢個人係好唔尊重我,我原本以為嗰件事得我自己知,唔知點解我媽又知喎!我媽煮咗成枱餸,我好開心食,突然我媽話『阿妹,我見到啲咁嘅嘢,係咪發生咗啲唔好嘅嘢定係點樣?』跟住我嗰吓覺得,噢!原來連我媽都知,咁我就好心痛,點解會影響埋我屋企人呢!總之我媽好唔開心,我就覺得係我錯,我唔應該一意孤行,係都要同呢個人一齊囉!跟住我就好快分咗手喇!」

超蓮更不諱言這些事發生過多次:「其實係接二連三好多次,我每一次都畀藉口佢,直到嗰一吓我媽都講話『你會唔會覺得佢真係好唔尊重你?』」森美問她為何會相信對方?超蓮直言:「咪就係傻囉!我當時好細個,鍾意咗就鍾意咗,同埋佢好識講嘢,好多嘢佢一講我覺得有道理,好易畀人0氹,明明嗰件事佢好主動去傷害我,佢解釋話唔係因為傷害我而做,講到件事本身係合理,只係你冇接觸過啫!其實好多人都係咁做㗎啦嗰類,會話我細個未接觸過,其實個個都係咁,我又衰唔輸得,好覺得唔係我咁樣你都會出去...(森美搶問:拈花野草?)係唔忿氣,真係好傻,直頭係浪費咗好耐(時間)。」

火火接着問:「直頭係對住一個佢唔鍾意你、玩弄你嘅人,你希望感動佢?」超蓮即說:「係呀,係呀,就係咁喇!呢啲男人溝女方法好鍾意若即若離,令你覺得控制唔到佢,段關係你永遠佔下風,咁個女仔反而會更加努力去討好。」超蓮自言不會讓自己重蹈覆轍:「輸過一次就唔會,當你知道個套路,就唔會再踏入去。唔會用挑戰自己嘅心態,大家三觀(價值觀、世界觀、人生觀)要好夾,對方要孝順,唔好有咁多奇怪嘢,你唔會再想挑戰呢啲嘢,只會覺得好麻煩。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

何超蓮撐閨密周揚青自揭曾受過感情傷害(IG圖片)


何超蓮現和竇驍愛得甜蜜(IG圖片)


何超蓮前日接受《公子會》訪談(FB圖片)



鍾意就快D Share啦!