掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

陳伶俐:最後一夜!闊太陳伶俐拖老公歎炭爐牛扒 #陳伶俐

陳伶俐孖老公同麥包夫婦一齊到某五星級酒店歎牛扒。早年與才子林敏驄離婚再下嫁新加坡隱形富豪胡嘉烈後人劉頌銘的陳伶俐,為對方誕下一子後,一躍成為闊太,經常 ...




陳伶俐孖老公同麥包夫婦一齊到某五星級酒店歎牛扒。


早年與才子林敏驄離婚再下嫁新加坡隱形富豪胡嘉烈後人劉頌銘的陳伶俐,為對方誕下一子後,一躍成為闊太,經常與富豪老公周遊列國及歎美食,新冠肺炎影響下,香港某五星酒店早前宣布今日起大裝修,時間會長達2年之久,而酒店內的炭爐扒房尋日迎來最後一夜。


陳伶俐就孖老公再約埋麥長青(麥包)夫婦,去到呢間扒房歎牛扒,話明闊太就點只會食牛扒咁簡單,見伶俐上載嘅食物相中,仲有魚子醬及巨型龍蝦及大蝦拼盤。而陳伶俐更可以走入酒店廚房重地燒牛扒及與廚師合照留念,可想而知佢都係呢家酒店嘅常客,食慣呢間扒房嘅伶俐都顯得依依不捨,佢喺社交網留言:「這個全港唯一的炭爐,要跟大家說:#byebye la~ ##最後一夜#難忘的一夜#有緣再見。」


另外,當年在該酒店擺婚宴的林文龍及郭可盈,趁住最後一日都一家三口去High tea緬懷一番,可盈寫道:「今天當然要重遊舊地,當年的新房、各種的點滴....將永遠留在我們心中!重修後再見」見林文龍攬住前世情人非常幸福,而且樣子同爸爸好相似。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!