掃呢頁CODE去手機

2020年4月5日 星期日

鄧一君:疫情影響麵店結業 鄧一君唔搵古天樂幫手 #古天樂 #鄧一君

係咁蝕都唔係辦法!前藝人現職投資分析顧問的鄧一君,去年先後喺油麻地及尖沙咀開車仔麵店,原本一片好景,但最終不敵肺炎疫情,兩間舖先後結業損手2百萬,鄧一 ...




係咁蝕都唔係辦法!


前藝人現職投資分析顧問的鄧一君,去年先後喺油麻地及尖沙咀開車仔麵店,原本一片好景,但最終不敵肺炎疫情,兩間舖先後結業損手2百萬,鄧一君接受東網訪問時表示,是「長痛不如短痛」的無奈決定:「疫情嚴重嘅時候,每個月都要蝕十幾萬,唔想再咁樣蝕落去先至有咁嘅決定,我本人都好贊成呢段時期盡量留喺屋企,唔好出街食飯聚會,所以執咗佢好過一直蝕落去,等疫情過咗之後,再諗會唔會開番。(會唔會復出幕前?)依家都係專注返理財顧問工作,客串可能會,將演員當正職就肯定唔會。」


早前客串電影版《尋秦記》的一君,被問及是否太辛苦嚇怕不敢再做幕前,他笑說:「都唔係,只係覺得體力冇以前咁好,唔可以太長時間工作,拍戲始終時間比較長。」而食肆結業,他坦言未有通知好友古天樂:「佢都忙緊佢嘅工作。遲啲等大家得閒啲先傾都未遲啦,有時好朋友嘅嘢唔使吓吓要開口講嘅。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!