掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

森美:畀阿仔寸冇用!森美望朱智賢真係偷食蛋糕 #朱智賢 #森美

森美話希望佢哋真係偷食蛋糕…藝人森美出席有機蔬菜活動,連續6年做「星級有機大使」的他抵死自揭冧莊原因:「可能係因為疫情,佢哋搵唔到另一個人做,哈哈!」 ...




森美話希望佢哋真係偷食蛋糕…


藝人森美出席有機蔬菜活動,連續6年做「星級有機大使」的他抵死自揭冧莊原因:「可能係因為疫情,佢哋搵唔到另一個人做,哈哈!」又指希望疫情過後,繼續追求有機生活:「地球好似好番少少,同大自然關係密切咗,有朋友喺深水灣見到海豚。」


講到從英國返港的大仔已完成14日的家居隔離,森美謂完成之日有全家食飯慶祝:「早咗返咗嚟增加咗見面、食飯機會,成家開心咗,喺呢個疫情要付出嘅代價多,但從悲痛當中搵到有好多嘅『難得』,佢應該暑假後返英國,依家在家考試。」


森美近日孖古巨基做直播活動分享育兒心得,他表示寧舍感觸,自言「返唔到轉頭」:「依家同個仔跑步係追佢唔到!上年都仲叫佢跑快啲,今年我就叫佢跑慢啲,跑6km慢佢5分鐘。(你肌肉贏)冇體能唔夠佢,惟有做多啲掌上壓贏佢腹肌。」續自爆更被大仔曲線抽「冇用」:「佢英文好叻,最近教咗我一個成20幾個字嘅拉丁文,話係啲英國政客用,我問佢點解,佢話解冇用!哈哈!佢嘅知識拍得住我,但做人處事係學一世,教佢要謙虛。」


另外,談及朱智賢跟人夫黎振燁車廂蜜會一事,森美指只認識女方,有感她是大情大聖的人:「喺《千奇百趣》最後一輯佢有份做邦女郎,都關心佢,睇吓佢哋會答啲咩,覺得食吓蛋糕都係正常交往,暫時都係偷食⋯蛋糕啫!(但佢哋去到後山。)做藝人唔去咁多人地方,等佢哋出嚟公開解釋啦,我希望佢哋真係偷食蛋糕。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!