掃呢頁CODE去手機

2020年4月5日 星期日

謝安琪:張繼聰勁迷《想見你》 謝安琪變彩蛋 #張繼聰 #謝安琪

齋聽聲啲粉絲都已經尖叫!天后謝安琪(Kay)同老公張繼聰近排沉迷煲台劇《想見你》,阿聰仲話自己睇完一次後,陪Kay又睇多次,睇嚟佢真係好鍾意,而佢呢排 ...




齋聽聲啲粉絲都已經尖叫!


天后謝安琪(Kay)同老公張繼聰近排沉迷煲台劇《想見你》,阿聰仲話自己睇完一次後,陪Kay又睇多次,睇嚟佢真係好鍾意,而佢呢排仲攞番支結他出嚟自彈自唱,唱咗幾首劇中出現嘅舊歌,引起粉絲同圈中好友大讚好聽。之後佢仲彈咗伍佰嘅《Last Dance》,但就話:「咁多人叫我唱,我叫佢唱。」原來佢送咗個彩蛋畀大家,就係叫咗老婆Kay獻聲!


畫面中見到阿聰認真專注彈結他伴奏,而背景就傳嚟Kay充滿感情嘅悅耳歌聲,但就只聞「Kay」聲不見「Kay」人!雖然Kay未有露面,但兩公婆呢次「合體」表演已令粉絲十分驚喜,蔡思貝都留言大讚兩人係「perfect team」,而C君老婆兼DJ黃天頤就搞笑留言:「唔好咁屈機你兩個」,一眾粉絲亦大讚好正,又希望下次可以見埋Kay個樣。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!