掃呢頁CODE去手機

2020年4月14日 星期二

馮盈盈:C1:馮盈盈暗撻大隻主播靚車任揸 #馮盈盈

一直自稱單身的馮盈盈原來已暗撻大隻主播鄭衍峰。前港姐冠軍馮盈盈去年12月自爆與醫生男友分手,一直自稱單身的她原來甩拖不久,已暗撻大隻主播鄭衍峰,相戀約 ...




一直自稱單身的馮盈盈原來已暗撻大隻主播鄭衍峰。


前港姐冠軍馮盈盈去年12月自爆與醫生男友分手,一直自稱單身的她原來甩拖不久,已暗撻大隻主播鄭衍峰,相戀約3個月。「愛郎心切」的盈盈更公器私用,除欽點男方參與其節目 《#後生仔傾吓偈》外,仲貼埋60萬靚車讓對方任揸!


現年25歲的馮盈盈言行向來大膽開放,入行後公開有位十優醫生男友Martin,去年初還自爆與對方展開同居生活,又稱有份付「愛巢」首期,但樓契卻沒她名字。去年年底,她突然宣布與男友結束4年情,但原來甩拖的盈盈不愁寂寞,未幾已火速 撻着28歲大隻主播鄭衍峰,去年除夕被發現雙雙現身超市購物,有指二人拍拖至今3個月。


「好多人都有機會」


據悉,去年11月盈盈往溫哥華拍攝《#後生 仔傾吓偈》特輯時,跟在加拿大長大的鄭衍峰四圍去而熟落,除夕又一齊度過。熱戀中的盈盈被指公器私用,節目安排9位小鮮肉向她示愛參與Speed dating環節,有指她親自點名,提議監製搵鄭衍峰做其中一位猛男,而鄭衍峰亦毫不避忌向盈盈真情剖白,公然示愛:「希望盈盈女神收我為你條仔,必定每天愛你多一些。」期間二 人全程黐到實兼多次身體接觸,包括公主抱、托美腿、隔口罩餵蝦條狂放閃。盈盈亦不慎露口風指男方知道她喜歡周星馳,才會將電影對白包裝為示愛內容,可見男方已攻陷芳心,難怪她死心塌地,連落地不久的愛車都任男友揸!


日前下午約三時,盈盈驅車返回電視城開工,但未有將座駕停在電視城的停車場,反而泊不遠處的路邊,原來是為免戀情太過張揚, 未幾就見鄭衍峰前來取車,左顧右盼一番後急急開車離開。


盈盈昨日受訪未有否認戀情,她說:「我同佢係好朋友,其實我會結識新朋友,同朋友出街食飯好正常,我亦對此好坦誠,對於我感情狀況抱開放態度,好多人都有機會嘅,不過希望可以慢慢了解清楚先,多謝關心我,但我唔太心急嘅,慢慢睇清楚,認識吓新朋友,希望大家可以畀空間我,大家咁心急,就隨時搞禍晒我啲着落喇!(你連車都畀埋鄭衍峰揸?)其實啲朋友揸我架車好正常,好多人都 揸過我架車,有時做緊嘢或者架車冇電, 就會麻煩同事幫我喇。」


鄭衍峰亦回應說:「我同盈盈係朋友,朋友都要時間認識,依家慢慢認識,就算我想,佢都大把選擇,只可以話多謝大家覺得我襯得起佢!(佢畀車你揸?) 佢成日叫同事或朋友開佢架車,因為佢嗰架係電車,有時佢忙會幫佢充電。」


陸浩明:恭喜恭喜


對於節目拍檔有新戀情,陸浩明笑言:「係咩?恭喜恭喜,講笑啫!其實 鄭衍峰之前同我哋去加拿大拍節目時熟咗,喺公司撞到都成日一齊食飯,佢好 幫得手,所以《後生仔》好多時都會搵 佢做嘉賓。大家單身,了解多啲都好, 係咪『出pool』(拍拖)就唔知喇。」


更多新聞,瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!