掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

楊明:打死不離好CP 楊明「擒女」莊思明慶祝顯大愛 #楊明 #莊思明

願永遠,永依戀!咩叫做愛?好簡單,經得起風雨嘅愛情就係愛囉,其實圈中都有幾對「打死不離好CP」,就好似楊明同莊思明咁,喺對方眼中就只有對方囉!楊明莊思 ...




願永遠,永依戀!


咩叫做愛?好簡單,經得起風雨嘅愛情就係愛囉,其實圈中都有幾對「打死不離好CP」,就好似楊明同莊思明咁,喺對方眼中就只有對方囉!


楊明莊思明


楊明同莊思明呢對CP真係風雨同路,唔好話痠情未爆發,佢哋兩個已為燉湯店互相扶持,就算係是是非非都永遠企喺另一半嗰邊。最新有楊明喺新劇《機場特警》被小花何依婷坐大髀成為熱話,思明睇完未有打爛醋埕不特止。佢哋繼續喺屋企慶祝拍拖4周年,呢啲咪係信任囉!


周汶錡Julien Lepeu


名模周汶錡(Kathy)同法籍丈夫Julien Lepeu本來好恩愛,但Julien就被斷正偷食,7年婚姻以為危危乎。不過愛係大無畏,Kathy沉澱過後,做咗一個決定,就係原諒老公:「我倆仍然相信『愛』能改善彼此關係,也是化解問題的源頭力量!」周汶錡你贏!


鄭俊弘何雁詩


鄭俊弘同何雁詩拍拖後,爆上鄭俊弘有一個未婚妻,更指阿詩先係第三者。後來「雁鄭」拖手現身機場,力證情不變,到依家仍堅守愛情,仲頂埋婚添!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!