掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

【最後節目被cut】杜汶澤心痛細So 爆粗鬧商台行政總裁:驚人哋爆X你? #徐熙娣 #杜汶澤 #細S #細So #蘇耀宗

武漢肺炎肆虐,影響全球經濟,各行各業都炒人,昨日在商台工作20年的DJ細So(蘇耀宗)收大信封被解僱,連他昨晚最後一集原本在家中主持的節目《生活日常》 ...






武漢肺炎肆虐,影響全球經濟,各行各業都炒人,昨日在商台工作20年的DJ細So(蘇耀宗)收大信封被解僱,連他昨晚最後一集原本在家中主持的節目《生活日常》也被腰斬,無緣在大氣電波跟聽眾講bye bye,有指被炒死因有兩大原因,一是因為防疫期間提及work from home的工作意見而頂撞上司出事,二是因為減薪問題,據聞他疑似得罪了商台行政總裁陳靜嫻(Rita Chan)。

細So慘食無情雞,不少商台同事都人間有情,森美更主動聯絡求情,曾在商台主持節目的杜汶澤昨日在facebook已出帖文撐他,留言:「支持你,細So!出面大把世界!」阿澤似乎意猶未盡,今日凌晨一點,再爆seed,爆粗鬧陳靜嫻:「條氣唔順,X多句至瞓!Rita你自己on X得咖!經濟唔好炒人,有乜理由連人哋最後一日節目都唔畀做呀?你幾多歲至學識講大話呀?唔畀人返去開咪你唔係驚人哋爆X你呀嘛?人哋真係要咁做,唔識自己出post咩?」阿澤更直指陳靜嫻不尊重聽眾,他再加多句:「我就放長雙眼睇吓你呢鑊過唔X過到骨!」阿澤言論相當火爆,帖文不夠10分鐘已有1千7百人給like,不過有細心網民發現一段時間後帖文疑已被刪除,《蘋果》就今日向阿澤了解,他表示:「自從知道細So件事之後,個心好唔舒服,除咗因為大家以前係同事,更加心痛嘅係,點解電台可以對聽眾咁不負責任。嬲到瞓唔着,所以出咗個post。你知我份人嬲完就算,所以臨瞓刪咗個post,怕人哋誤會細So周圍講電台壞話。我始終都係外人,呢啲勞資糾紛,都係等佢哋自己處理。」

此外,商台DJ阿檸亦在facebook寫千字文,分享他與細So的點滴,細So在他心中是一個好有智慧的人:「佢嘅生活方式,佢建立出嚟嘅生活日常嘅態度,我覺得一個DJ就係咁㗎啦。有生活,先可以感染大家嘅生活。細so係一個生活家。」阿檸更指細So作為前輩,他會搵對方討教,細So教他做music show,他入行想拍片冇錢買電腦,細So借錢給他,帶他去做舞台劇,而細So在他屋企有事、失戀、停職時亦精神上支持自己。阿檸指細So認為正確的事會據理力爭:「我見過佢做員工,佢認為正確嘅事,佢據理力爭,就算唔係為自己,係為同事,佢永冇手軟。我見過佢做老竇,喺公司鬥一大餐,幫個仔整套halloween服裝,豪華到喊。我見過佢做人,喺饑饉三十入面流過嘅眼淚。細so係我嘅一個role model,學做男人,承擔責任嘅一個老師。」

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

(資料圖片)


阿澤凌晨一點出post鬧商台總經理陳靜嫻腰斬細So節目(FB截圖)


商台DJ阿檸撰千字文,細數與細So的點滴,視對方為role model(FB截圖)


商台DJ阿檸指細So教曉他做人(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!