掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

鄧佩儀:身邊全部醫生朋友 鄧佩儀有心想Date #鄧佩儀

Gloria應該好寂寞!藝人鄧佩儀(Gloria)出席派口罩活動,戴齊護目鏡、口罩同手套,做足防疫措施。她笑言身邊醫生朋友多,不時收到防疫資訊,達到「 ...




Gloria應該好寂寞!


藝人鄧佩儀(Gloria)出席派口罩活動,戴齊護目鏡、口罩同手套,做足防疫措施。她笑言身邊醫生朋友多,不時收到防疫資訊,達到「洗腦」作用。問當中可有追求者?她笑說從來都冇諗過:「但諗諗吓佢哋個個都係單身,平時有啲咩都轟炸佢哋,例如Keep Fit。(愛情問題又轟炸佢哋?)都可以借啲意試吓,但依家啲Message一啲都唔曖昧。」


她又笑謂因為疫情,就算有男仔想約都出唔到街:「係有男仔問我夠唔夠口罩,呢樣真係加分。(交收咪可以見面?)但我有足夠數量,唔想分薄資源,希望疫情過後可以約出嚟見面。」


講到日前她自爆入行後衰足3年,要靠父母每月倒貼維持生活,Gloria聞言即「報喜」:「公司好照顧我,工作量有增加,接Job、代言,賺得唔多,但都好幸運、感恩!(依家可以畀家用?)一年前已經可以畀番5位數字家用,呢個感覺比任何嘢開心,希望可以堅持到。」搵個有米男友幫補?她拒絕靠異性:「我有我嘅原則,唔會要男友成日送禮物。(食飯AA制?)咁又唔使咁誇張。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!