掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

【多相‧富豪屋企gym房有攀石牆】洗米嫂居家做運動 仲有泳池、桑拿房….. #周焯華 #洗米華 #陳慧玲 #洗米嫂

【多相‧富豪屋企gym房有攀石牆】洗米嫂居家做運動仲有泳池、桑拿房…..33分鐘前疫情下,好多人都要留家做抗疫運動,例如舉啞鈴、做HIIT,又或者玩P ...




  • 【多相‧富豪屋企gym房有攀石牆】洗米嫂居家做運動 仲有泳池、桑拿房…..
  • 33分鐘前






疫情下,好多人都要留家做抗疫運動,例如舉啞鈴、做HIIT,又或者玩Pilates。不過,總有些人跟一般普羅大眾不同。例子有太陽城集團主席老婆,即周焯華太太陳慧玲Heidi,日前他就示範富豪如何在家做抗疫運動。

Heidi在社交平台上載了多張「home exercise」相片,雖然Heidi身形弗爆,但都唔及澳門家中的gym 房令人「嘆為觀止」,除有齊各式健身器材,啞鈴、沙包、彈床、跑步機等基本設施外,連室內攀石牆都有,粗略估計,攀石牆高約4米,從另一張客廳相可見周宅樓底極高,猶如酒店大堂,擺攀石牆絕對綽綽有餘。

Heidi之後再帶大家走上天台,大show室外瑜珈設施及多張太陽椅外,另一邊仲有泳池同桑拿房,足夠一家大細齊齊享用,細女周善潼亦晒住太陽陪阿媽,認真識歎。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+5


鍾意就快D Share啦!