掃呢頁CODE去手機

2020年4月14日 星期二

菊梓喬(Hana):手民之誤寫「台灣香港」 菊梓喬知衰火速刪Tag #菊梓喬

Hana真係好唔小心!「星夢一姐」菊梓喬(Hana)早前分別於香港及台灣拍攝MV,尋晚就喺社交網撰文講吓自己嘅工作近況,話5月就有新歌出街,滿心歡迎宣 ...




Hana真係好唔小心!


「星夢一姐」菊梓喬(Hana)早前分別於香港及台灣拍攝MV,尋晚就喺社交網撰文講吓自己嘅工作近況,話5月就有新歌出街,滿心歡迎宣布「BB」就出世!


不過有時手多多真係會瀨嘢!佢竟無啦啦Hashtag「跨國拍攝」、「台灣香港」呢兩組敏感字眼,立即引網民議論紛紛。Hana知道自己手民之誤,火速Del咗「跨國拍攝」及「台灣香港」,免得落人口實,不過唔少網友已「幫」佢截圖,真係有「心」。


星夢CEO何哲圖接受東網訪問時,佢話:「其實Hana都係講番喺香港及台灣拍MV,係話拍攝嘅工作地點,佢一時寫錯咗啫,又唔係講得咁清楚啫,都立即更正番,希望大家唔好誤會。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!