掃呢頁CODE去手機

2020年4月27日 星期一

【太古城和你唱】吳日言遭防暴警無理驅趕 IG鬧「幾時死」惹五毛攻擊 #吳日言

【太古城和你唱】吳日言遭防暴警無理驅趕IG鬧「幾時死」惹五毛攻擊19分鐘前日前有網民發起昨晚到太古城中心「和你唱」,藝人吳日言(Yan)當時與丈夫在商 ...




  • 【太古城和你唱】吳日言遭防暴警無理驅趕 IG鬧「幾時死」惹五毛攻擊
  • 19分鐘前




日前有網民發起昨晚到太古城中心「和你唱」,藝人吳日言(Yan)當時與丈夫在商場內準備用膳,其後大批防暴警員到場,以「限聚令」為由,要求商場內人群離開。

吳日言在IG上,連發多段限時動態,大鬧防暴警員,指防暴警員「好滋擾」,並在限時動態內寫上「幾時死」,之後Yan再表示「好嬲,無辦法要離開太古城,第一次俾防暴鬧,(防暴)又話有目的,又話聚集,都多餘」、「又唔俾人等,唔俾人行街,我覺得好無理,唔怪得咁多人同佢理論,但係無結果,分分鐘俾佢打,真係問候佢娘親,嬲到我出晒汗,唔知可以做啲乜,淨係覺得好嬲好嬲好嬲。」

其後吳日言離開商場,轉到其他地方用膳,她再在IG上發文指「自從上年6月,睇到唔少人無理被鬧、被打、被控告。心想如果自己是當中主角我會點樣做。結果今日兜口兜面俾人驅趕,我什麼都做不到。我好嬲好嬲好嬲,同時好傷心,唔敢相信香港真係變成咁。今日喺太古我做唔到 D乜,只能夠啤住d賤人,完!」,李綺雯亦留言叮囑Yan「要小心」。

雖然有不少網民留言支持Yan,「支持你,有良知嘅藝人」、「謝謝你~同路人!香港人要一齊加油呀」,但亦惹來五毛留言洗板,大鬧Yan是「曱甴」、「女兒做天使」等。不過,大量支持者齊齊留言「唔好理啲五毛」,兼再出PO力撐Yan,結果五毛留言火速被其他留言淹沒,鎩羽而歸。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!