掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

林凱恩:唐佳接雪妮煞科 林凱恩自爆新歡叫阿Paul #林凱恩

林凱恩與劇中演員賀「阿Paul」雪妮煞科。藝人林凱恩最近忙於為無綫新劇《食腦喪B》趕戲,她在社交平台上載同何廣沛、朱智賢、雪妮等合照,更攬實雪妮肉緊咁 ...




林凱恩與劇中演員賀「阿Paul」雪妮煞科。


藝人林凱恩最近忙於為無綫新劇《食腦喪B》趕戲,她在社交平台上載同何廣沛、朱智賢、雪妮等合照,更攬實雪妮肉緊咁嘟晒嘴,原來《食腦喪B》拍攝工作已進入最後倒數階段,她留言:「我家可愛的阿Paul今天煞科了!!佢可能係全世界最玩得的Paul~~~♥最後幾日,繼續享受當妹妹的福利~~加油親#在世間遮風擋雨有一種愛#有一種愛情叫雪妮姐跟佳哥(丈夫唐佳)#幸福就是這麼簡單#就是有你在就足夠 #如影隨形」。


她口中嘅Paul當然係指雪妮,因為劇中她做雪妮嘅孫女,而何廣沛、朱智賢是她哥哥、姐姐。合照中最難得是雪妮老公唐佳都喺度,睇怕佳哥知道老婆拍完戲,特別來探老婆班兼接收工,果然恩愛,又難怪羨幕死班後生嘅。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!