掃呢頁CODE去手機

2020年4月25日 星期六

羅志祥:獲邀出席羅志祥泳池P!H奶辣模爆現場實況 #羅志祥

今次又有咩爆?身陷「桃色事件」嘅台星羅志祥(小豬)不久前被爆與好友大根等人喺宜蘭開「泳池派對」,有不少性感女模受邀參加。其中H奶性感辣模陳香菱都在場, ...




今次又有咩爆?


身陷「桃色事件」嘅台星羅志祥(小豬)不久前被爆與好友大根等人喺宜蘭開「泳池派對」,有不少性感女模受邀參加。其中H奶性感辣模陳香菱都在場,佢透露當天其實係個生日派對,主角係小豬多年嘅圈外好友,年紀偏大,好多人互相都唔認識,但佢唔想同中年男子玩,所以覺得「無聊」!


而現場好多人都因為太悶,都喺埋一邊默默玩手機,陳香菱話:「之前大家看到大根掉丟比基尼辣妹的影片,其實就是在炒熱現場氣氛。」佢坦言當日好多女仔都係衝着小豬而去,大概因為佢係藝人關系,始終都係黐住朋友玩,大家好有默契唔影相。佢又表示生日派對結束後,大家都各自離開,冇睇到有咩特別活動,並直言:「要搞一定是私下搞。」


陳香菱擁有36H巨乳,有「H版李毓芬」之稱,不時喺社交網大晒性感照而成功上位,追隨者達15.8萬。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!