掃呢頁CODE去手機

2020年4月12日 星期日

王馨平唐詩詠阿倫都有睇 梁詠琪一家齊支持契爺Sam #唐詩詠 #梁詠琪 #王馨平 #譚詠麟 #阿倫

梁詠琪跟囡囡一起睇網上直播撐契爺。
王馨平唐詩詠阿倫都有睇梁詠琪一家齊支持契爺Sam梁詠琪跟囡囡一起睇網上直播撐契爺。梁詠琪(GiGi)當年正式斟茶上契許冠傑(Sam),今日契爺網上開騷 ...




王馨平唐詩詠阿倫都有睇 梁詠琪一家齊支持契爺Sam

梁詠琪跟囡囡一起睇網上直播撐契爺。

梁詠琪(GiGi)當年正式斟茶上契許冠傑(Sam),今日契爺網上開騷給港人打氣,GiGi就在家揀定露台靚位,一邊俯瞰香港美景,一邊看Sam獻唱,囡囡都有跟她一起看。

GiGi於社交網留言:「一家人一齊支持契爺Sam!多謝你!準備大合唱!」網民紛紛留言「我都睇緊」。

王馨平、唐詩詠、麥長青等都有在社交網貼圖正在看Sam的網騷,王馨平稱看著偶像唱Live,熱淚盈眶。譚詠麟(阿倫)亦發文:「遙距支持我唯一的偶像許冠傑為香港加油,祝香港盡快零確診重回正軌!」



王馨平ig截圖

王馨平ig截圖


唐詩詠ig截圖

唐詩詠ig截圖
譚詠麟微博截圖

譚詠麟微博截圖
麥長青微博截圖

麥長青微博截圖

鍾意就快D Share啦!