網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月3日 星期五

【森美幫口求情】細So冇得Say拜拜 今晚節目被腰斬 #徐熙娣 #森美 #細S #細So #蘇耀宗

武漢肺炎令全球經濟陷於停頓,公司倒閉、裁員消息不絕,效力商台接近20年的DJ細So(蘇耀宗)今日亦收到商台大信封,慘食「無情雞」,有消息指今次細So被 ...






武漢肺炎令全球經濟陷於停頓,公司倒閉、裁員消息不絕,效力商台接近20年的DJ細So(蘇耀宗)今日亦收到商台大信封,慘食「無情雞」,有消息指今次細So被炒,是由於他早前得罪商台行政總裁陳靜嫻所致。細So被炒消息一出,不少聽眾均替他感到不值,有人直指商台在這個時刻炒人好過份,甚至揚言要罷聽商台。

今日《蘋果》就此事到細So位於貝澳的寓所,他接受訪問時心情平靜,坦言失望多於不開心。「其實收到被解僱消息,第一時間係擔心屋企人會擔心我,咁我都有同佢哋解釋。無奈地而家全世界都話要共渡時艱,我就要同屋企人共渡時艱囉!」對於在商台工作20個年頭,青春心血如今付之流水。細So自嘲說:「本身都諗住做到老㗎,咁可能你而家覺得我老咗啦,哈哈,可以退休」

對於自己今次被炒,有指是由於得罪高層,細So表示自己不敢說是否因為這個原因。但就承認確實和高層在防疫問題上有過拗撬。「因為我哋做前線嘅,唔係淨係用office咁簡單,而係共用幾個錄音室同幾支咪,咁你之前都睇過一啲新聞,係關於密閉空間,甚至用同一支咪,咁就發生咗互相交叉感染,呢個係我哋擔心嘅問題。」

雖然收商台大信封,但令細So感到安慰的是其他同事都有send短訊慰問他,他特別提到森美。「哈哈,收到好多同事嘅message,咁有啲就唔出得街嘅,森美亦有問可以點幫我,其實都冇乜得幫,邊有彎轉?今朝CEO同秘書打俾我,話要同我終止合作,之後已經有人送(解僱)信同支票過嚟我屋企要我簽。我問佢哋幾時過去執嘢,佢哋話冇所謂,但聽朝我有個6-8嘅節目《好醒神》,佢哋就話會搵人代我,至於今晚節目《生活日常》,暫時未知會點安排,又或者有機會喺屋企做,如果係,即係今晚係我最後一個節目,都會諗定嘢準備。」他直言最感到可惜的,是不能再在節目中播歌,讓同路人抒發和抒懷。雖然細So抱期望能夠在今晚節目中好好和聽眾說再見,但《蘋果》收到消息,其今晚主持的節目已「被消失」,意味細So無緣在大氣電波和聽眾講bye bye。黃昏903網頁極速更換節目表,原本細So的節目時段,就改成了謝茜嘉、梁文禮主持的《叱咤樂壇》。

採訪、攝影:張俊銘、徐錦池

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

採訪:張俊銘、攝影:徐錦池


細So今日在寓所外接受訪問時,對於被商台解僱,細So坦言失望多於不開心。


他坦言早前就疫情問題和商台高層有拗撬。


細So指自己雖然有經濟影響,但由於有其他收入,壓力未算很大。


細So和老婆育有兩個小朋友。(網上圖片)


森美和細So有份主持的節目《森美移動》受很多聽眾追捧。 (資料圖片)


細So被炒,其妻在IG以黑色背景下留言,替老公不值。(IG圖片)


森美有打算幫細So,但細So直言冇彎轉。(資料圖片)


有指今晚細So的節目將會被消失。(網上圖片)



鍾意就快D Share啦!