掃呢頁CODE去手機

2020年4月11日 星期六

【TVB奸人背妻偷食女同事足本 】59歲戴志偉與小三Candy出軌回春 發完爛回應再護花(一片睇晒) #TVB #小三 #戴志偉

曾在TVB專演惡人及負心漢奸角的戴志偉,早前被本刊發現背妻出軌,跟年約35歲,同一公司的保險同事Candy偷食,事件曝光後戴志偉由起初否認,到向大批傳 ...






曾在TVB專演惡人及負心漢奸角的戴志偉,早前被本刊發現背妻出軌,跟年約35歲,同一公司的保險同事Candy偷食,事件曝光後戴志偉由起初否認,到向大批傳媒追訪時發爛,大大聲:「我做咩錯事,有咩錯事!」,隔日後情緒平伏,他即撲出來維護小三,為Candy連日愈揭愈多的臭史說好話,反之對被背叛的老婆,沒有公開認錯道歉。由本刊踢爆到他的連串反應,在這條長達九分鐘的內容,一片睇晒。

59歲的戴志偉,在疫情下把口罩功能發揮得淋漓盡致,除用來抗疫,還方便遮住面口去偷食。11年他劈炮唔撈TVB後,轉行做保險,現在AIA做到分區經理。不過最近在保險界傳出,這位人夫與一名16年入職的年輕女同事Candy有非一般關係,而壹仔亦發現,這位不時偕妻行街睇戲的甜心老公,原來已出軌。 早前見到他陪完老婆,轉頭同小三Candy戴住口罩浪漫去淺水灣看海。拖著女同事的戴志偉,一臉回春樣,打扮亦比以前年輕。為避耳目,雖然他倆揀人流較少的沙灘拍拖,但一見迎面多人,偷食人夫的Candy,心虛下作出耷低頭的本能反應,怕給熟人認出。 這位年輕女同事,帶給59歲戴志偉的出軌刺激,從一幕幕拍拖畫面已知一二!當望著從洗手間步出,行得婀娜多姿的Candy,戴志偉即上前逗對方,被氹得鬼咁開心的Candy亦回他一個含情樣,旁人看似肉麻的舉動,但在他倆卻相當陶醉。

只分開一個去洗手間的短暫時光,戴志偉已心急拖回Candy隻手仔,十足初戀般發燒。天黑,人夫戴志偉要返家交人,唯有揸車雙雙離開。 二人因同屬一間公司,背著人夫身份偷食的戴志偉自然要避忌,故撐枱腳這些飯聚行為,要前後腳進行。3月24日中午,戴志偉先從公司離開,駕車到公司附近等侯,殿後的Candy過十分鐘才落樓登上他的車。之後二人選了遠離公司,約五分鐘車程的新世界K11享受二人世界。 撐枱腳其間,除下口罩的Candy露出真相,對比她在ig的相,真身Candy似有點人工化,不過前身是化妝師的她,把一雙眼睛化得相當具電力,加埋甜笑攻勢,令人夫戴志偉吃得開懷。撐完枱腳,又是前後腳返公司,不知是否為避免同事耳目,他在公司附近一個禁區位放低Candy。

熱戀期總是痴纏!翌日二人再約會,不用上班便揀在銅鑼灣撐枱腳。飽暖後有咩做?戴志偉忽然用手機作狀要為Candy拍照,男友揸機,Candy即擺個嬌俏回頭甫士。嘩,相信只有春心蕩漾的戴志偉最受落。為見一面約食晏,之後戴志偉要交人,小三唯有lonely睇包包。 密會Candy後,人夫戴志偉另一日,做番「好老公」載老婆去尖沙咀shopping。不過當日他只當柴可夫司機,待老婆獨自逛完,校啱時間的他駕車接老婆一起返家。對比同Candy的甜蜜時光,他與結婚幾十年的老婆,夫妻生活就平淡得多。 59歲的戴志偉,有車有樓,兩名兒子亦大學畢業。雖然持有的馬鞍山物業,是跟老婆聯名,但一把年紀仍溝到女,相信自有把炮之處。其中音樂才華是冧女必殺技,他曾把自彈自唱片段上載youtube,片中拿著木結他彈唱外,還吹埋口琴,真係唱得,彈得仲好吹得。此外溫柔細心亦唔少得,撐枱腳時,為Candy夾餸加醬汁,體貼入微,冧盡對方。 至於小三Candy亦唔弱,常常報以傾慕眼神,撒嬌及甜笑等男人最受的反應,難怪令人夫戴志偉如此著迷。其實二人可謂物以類聚,事關女的同樣背住拍拖超過六年的正印男友Terry出軌,今年初開始搭上人夫戴志偉時,她跟任職酒店的Terry關係未斷。不過Candy把近年與男友的sweet合照「撤離」其ig,表面一副單身姿態。反而Terry一直公開與Candy的情侶關係,今年一月依然有二人的合照,及多年來二人一起周遊列國的甜蜜時光,這段四角關係,到底戴志偉事前知否? 做得小三,少不免有進取心。Candy由化妝師轉到AIA初期任職秘書,近年再轉做保險經紀,是保險界一哥連炎輝屬下,同做到分區經理嘅人夫戴志偉同組,因而暗暗撻著。她在ig的座右銘:「If u want change,u hv to make it,if we want progress,we hv to drive it!(如果你想改變,就必須去做,如果我們想要進步,就必須推動它。」,放在她容貌進化上,真的實踐了,昔日這位小三鼻樑不高,方面,發展至近年下巴又尖又兜,鼻樑高企的新面貌。 日前壹仔向戴志偉求證與Candy關係,他一聽到Candy個名,即加快腳步欲迴避追問,邊行邊說:「我冇嘢講,完全冇咁嘅事,我唔知你講乜嘢。」,對於跟Candy的親暱行為,越走越急的他,更忽然一個U-turn回頭登上其座駕,並說:「完全冇,唔好亂講,完全冇,冇嘢回應。」

不過呢頭問完戴志偉,轉頭Candy個ig,話咁快就set了private,東窗事發,當然第一個要通知當事人

壹仔曾致電Candy,接聽的女子,起初沒有否認是Candy,但一聽到記者的問題,女子猶豫數秒後才回答冇此人,匆匆收線。 4月5日,出軌爆出後,面對大批傳媒等候追訪,火爆的戴志偉無戴口罩,一落車即發爛狂噴:「做咩跟我!我報警,做乜跟住我?我做咗啲乜?」拿起手機反拍傳媒並報警。

對住戴了口罩防疫的傳媒,情緒激動的戴志偉說:「我依家報警,你哋全部唔敢以真面目示人,我冇戴口罩,我光明正大。」但同小三Candy外出拖手時,二人又戴晒口罩,做足功夫。

有記者問他可否就Candy拖手事件「講兩句」,他隻字不提,繼續一味鬧:「你follow我,去到邊跟到邊,影晒相,做埋啲衰嘢,我有咩做,我行街唔得呀!」,「你哋啲嘢我朋友無睇過,冇人睇,但你影響到我家人,做乜講啲咁嘅嘢,我做咩錯事,有咩錯事!」。他自言:「我係好好先生,唔發脾氣,但今次忍冇可忍。」,之後一個「射波」:「我係退休演員,你去追古天樂啦,去追星」

佢不斷問,要搵負責記者,叉住腰,語帶恐嚇繼續講:「你小心我會搵你。」,「你影俾佢睇,叫佢以後唔好做呢啲嘢,如果唔係你瞓都瞓唔著,有人搵到你上門,你小心。」 搭上戴志偉,成為小三的Candy臭史被人愈揭愈多,有同學向傳媒爆,指她中學時煲煙,爆粗,當時觀音兵已經車輪轉,私生活甚亂,還傳她年少時未婚懷孕,誕子後交由男方照顧,兒子現時已經成年。 發爛後事隔一日,冷靜下來的戴志偉,即撲出來維護小三,他接受傳媒訪問時,自言正在處理事件。被問到跟Candy是甚麼關係時,他強調二人是朋友,並表示:「佢係乖女,佢好無辜!」

至於有否向老婆和兩個兒子解釋,戴志偉說:「我要啲時間處理,處理緊,遲啲再同大家講。」他坦言目前自己都要冷靜下,談到之前對傳媒大發脾氣,他說積了好多怨氣,希望大家給他時間去處理。

希望他知道,老婆的感受才是最需要照顧。 ----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!