掃呢頁CODE去手機

2020年4月14日 星期二

留家避「炎」狂煲韓劇 唐詩詠倒米公開撐 ViuTV #Viu #ViuTV #唐詩詠

唐詩詠最近煲緊黃Viu熱播的19禁韓劇《夫妻的世界》。
留家避「炎」狂煲韓劇 唐詩詠倒米公開撐ViuTV唐詩詠最近煲緊黃Viu熱播的19禁韓劇《夫妻的世界》。疫情關係,暫時唔使開工的唐詩詠就選擇留家煲劇避「 ...




留家避「炎」狂煲韓劇 唐詩詠倒米公開撐 ViuTV

唐詩詠最近煲緊黃Viu熱播的19禁韓劇《夫妻的世界》。

疫情關係,暫時唔使開工的唐詩詠就選擇留家煲劇避「炎」,平時都喜歡於社交網分享觀後感的她,早於2月已經潮追Netflix韓劇《愛的迫降》,緊接再追好姊妹田蕊妮激讚的《梨泰院Class》、《屍戰朝鮮》第二季等,而近日就開始睇黃Viu熱播的19禁韓劇《夫妻的世界》。昨日詩詠則於Instagram(Ig)留言:「一直都有一個疑問,亞洲人改編外國劇本,出來的效果會否變得不倫不類?這個是改編自我最喜愛的英劇《Doctor Foster》的韓劇《夫妻的世界》證明了他們的能力與實力,當然劇情跟演員的演繹方法會有所不同,欣賞他們不會盲目跟足原著,而放棄屬於自己的感覺和溫度,改篇得非常精彩。#夫妻的世界 #劇本是一切」

唐詩詠寫埋劇評大讚韓劇《夫妻的世界》改篇得非常精彩。
唐詩詠寫埋劇評大讚韓劇《夫妻的世界》改篇得非常精彩。
仲留言回覆網民可以去友台睇。

仲留言回覆網民可以去友台睇。

本來出Po寫吓劇評都冇乜大問題,至弊身為TVB視后的詩詠頻頻Sell友台節目,卻甚少提自己公司的出品,似有來倒米之嫌!有網民就問她《夫》劇是否Netflix有得睇?詩詠亦毫不避炎回答:「Viu.」隨即,有網友留言笑問:「你係咪已經唔喺TBB啦?定係TBB而家冇管得咁嚴?」更有人代表ViuTV多謝詩詠的支持。對此,詩詠至今未有多作回應,剛才還繼續於Ig愛貓照。




鍾意就快D Share啦!