掃呢頁CODE去手機

2020年4月24日 星期五

《ViuTV最有氣質●網民封女神》「善善」王頌茵講成長:我踢波玩搖控車唔識化妝 #Viu #ViuTV #女神

《ViuTV最有氣質●網民封女神》「善善」王頌茵講成長:我踢波玩搖控車唔識化妝21分鐘前ViuTV力捧的王頌茵(Kathy),繼早前在伍詠薇做膽一拖四 ...




  • 《ViuTV最有氣質●網民封女神》「善善」王頌茵講成長:我踢波玩搖控車唔識化妝
  • 21分鐘前




ViuTV力捧的王頌茵(Kathy),繼早前在伍詠薇做膽一拖四的吹水節目《埋嚟睇.埋嚟玩》,擔任其中一個主持外,正在ViuTV播出的新劇《打天下》,Kathy也有份演出其中一角,飾演女主角談善言好友「善善」。擁有精緻五官的Kathy,雖然曾經被指跟歌手姜濤撞樣,但同時,也被網民睇中,喻為新一代女神。

對女神這個讚美,她毫不掩飾說:「你問我係咪增加咗自信心?又唔覺喎。人哋讚我梗係開心,不過我覺得內在重要過外在,當然,如果嗰樣可以吸引到人哋欣賞自己,都係一件好事。」

別以為Kathy說的是謙詞,或許要從她的成長環境說起。

自小在親友眼中是可愛靚女的Kathy,其實在表哥羣中長大,玩的都是男仔遊戲。

「我冇玩過Barbie呢啲玩具,細嗰時,都係同表哥踢足球,我負責守龍門,有時又會同佢哋一齊玩搖控車,就算化妝,都係中二先識得係咩一回事。」她說當被冠以「女神」這個稱號時,一班好同事的反應都幾乎是「佢其實似麻甩仔多啲」。

對於貪靚,Kathy說應該從喜歡上bling bling開始,中學畢業後,因為對「閃閃令」的飾物有興趣,她報讀了珠寶設計課程,以為從此會跟這行業扯上關係,不過工作一年,她發現並非自己所想像。

「呢個行業有好多資深設計師,公司唔會咁快就用一啲新人設計,所以做咗一年,覺得唔係嗰會事,我就決定轉行。」與此同時,她被圈中人賞識,邀請她拍網絡短片兼且開ig戶口,其後亦因而吸引ViuTV簽做親生女。

雖然沒經正式演藝訓練,不過Kathy有的是上進心,她趁未有特別多工作量時,開始上演技訓練班打好基礎。拍劇時,又會特別留意別人給她的指導,早前跟歐錦棠合作《打天下》,她覺得導演給了很多啟發。

「佢成日鼓勵我,叫我畀信心自己,要話自己知係做到。好似拍呢套劇成日會撞瘀,試過要用半支遮瑕膏遮到啲傷痕,不過我打到咁都無喊過,就算有時畀人閙,我都覺得學到嘢,因為大家都係為件事好。」她說。

現年25歲的kathy,短期目標是三年後做到女一,應該指日可待。

攝:蕭敬漁

Outfit:tout à coup

Venue :海街丼

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+4


鍾意就快D Share啦!