掃呢頁CODE去手機

2020年5月5日 星期二

【免費教學】沙律變宅女肥10磅 跟龐景峰跳健身操減肥 #龐景峰

採訪:張明攝影:陳慧安龐景峰(Andrew)除了拍攝電影,亦是健身教練,近兩年他在學校及興趣班任教,Andrew透露過往的健身班,由6人擴展至30人, ...




採訪:張明 攝影:陳慧安


龐景峰(Andrew)除了拍攝電影,亦是健身教練,近兩年他在學校及興趣班任教,Andrew透露過往的健身班,由6人擴展至30人,學員由6歲至70幾歲都有,因為最近疫情暫停教學,現在趁有時間就拍片免費教家中的網民做運動。Andrew今日邀請了好友張沛樂(沙律)及簡思恩拍片做運動,Andrew坦言要有兩個女仔在旁才好看。

Andrew說:「最近疫情個個宅喺屋企冇運動,所以為大家拍攝一啲90年代健身操短片,90年代嘅健身操都係一啲簡單,讓大家唔使用器材,人人做得到,唔會容易受傷嘅運動,又可以提高心跳同出汗,做半個鐘已經等如做咗劇烈運動。」

身材一向出眾的沙律表示,自己最近宅在家中,的確肥了10磅以上,今日首次跟Andrew做運動拍健身操,沙律說:「自己好適宜做家中運動,因為比較安全,而且自己自小腳有骨刺,之前想搵戶外活動去行山,但係行完腳好痛,健身操啱自己。」而簡思恩同樣指自己指宅在家看電影,少運動所以體重上升,表示要把握時間多做運動減肥。

採訪:張明

攝影:陳慧安

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

龐景峰最近有拍片免費教健身操,今日搵簡思恩及沙律一齊操。


沙律表示宅在家,肥了10磅以上。


沙律腳有骨刺,覺得健身操啱自己。


簡思恩因為宅在家睇電影,同樣有增磅。


龐景峰選擇教90年代健身操,是因為較簡單、唔使用器材。



鍾意就快D Share啦!