掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【2月已免租】薛世恆體諒疫情衝擊 旗下商場繼續減租 #薛世恆

薛世恆較早前參與過ViuTV節目後,沉寂一段日子,加上肺炎疫情影響,在幕前全面停工,專心管理旗下旺角兩個商場,而商場以食店為主,在疫情下香港飲食業受強 ...






薛世恆較早前參與過ViuTV節目後,沉寂一段日子,加上肺炎疫情影響,在幕前全面停工,專心管理旗下旺角兩個商場,而商場以食店為主,在疫情下香港飲食業受強大衝擊。

薛世恆對處境理解,早在年頭已開始減租,踏入2月冰河期更做個良心業主,免租一個月,之後繼續減租,並說:「都好艱難,做業主租金都係來自租客生意,大家調整,唔想講合約,用合作來講件事。」

其他工作方面薛世恆笑言:「好似地球冇轉到咁,冇咩可以做。自己都懶咗,近日先keep fit,之前肥咗2kg。」本來有參與電影和微電影製作,由劇本起步,原本十分期待,但一直變動只是洽談中,薛世恆說:「傾落覺得自己好唔夠料,想去英國進修1、2年,回想第一次做演員係臨時演員,都5年前,有時間就讀咗先,現時冇乜投資,就投資自己身上。」

採訪:卓寶花

攝影:陳俊強

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

薛世恆近期在幕前全面停工


薛世恆早在年頭已開始減租,踏入2月冰河期更做個良心業主,免租一個月。


薛世恆笑言:「好似地球冇轉到咁,冇咩可以做。」



鍾意就快D Share啦!