掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【向同事掟凳】歐錦棠自爆曾秘密分居3年 情緒失控全靠老婆挽救 #歐錦棠

近日於ViuTV播出的劇集《打天下》廣受觀眾歡迎,為該劇首度擔任監製及瞓身演出的歐錦棠早前受DJ梁泰來邀請,出席商台節目《1圈圈星光背後》接受訪問。9 ...






近日於ViuTV播出的劇集《打天下》廣受觀眾歡迎,為該劇首度擔任監製及瞓身演出的歐錦棠早前受DJ梁泰來邀請,出席商台節目《1圈圈星光背後》接受訪問。

90年經由亞視訓練班入行的阿棠,直認94年主持亞視《今日睇真D》成為他首個事業轉捩點。節目中,阿棠坦言主持《睇真D》三年多令他每年「爆騷」,勁賺過百萬,帶來人生第一桶金。當年,就連周星馳都被阿棠的人氣吸引,邀他於96年參演《大內密探零零發》及《食神》兩齣電影。

阿棠說:「星爺嗰陣經亞視搵我,我咩條件都冇問就答應。《大內密探》係我人生第二部電影,拍劏外星人嗰場戲係冇劇本,拍之前星爺只係問我平時《睇真D》嘅VO(旁白)係點讀,我讀畀佢聽之後,佢就話『我就係要呢啲!』星爺好cool亦好聰明,就係要你最入屋嘅優點!」至於他主持了三年多就不再做《睇真D》,阿棠說:「三年幾咩都夠之後節目為撐長而做,因為我鍾意演戲想調去戲劇組,其間都被雪藏咗幾個月。」

歐錦棠入行前有過一段短暫婚姻,97年跟亞視訓練班同學萬斯敏結束7年愛情長跑成為夫妻至今。節目中阿棠承認兩夫妻曾秘密於2000年期間分居三年多,最後因為宗教,挽救了二人的婚姻之餘,亦治好阿棠的躁狂及抑鬱症。

阿棠說:「以前嘅歐錦棠係黐線,鍾意就發脾氣,我試過做《睇真D》用張凳掟同事,公司安排唔好就發脾氣。加上我哋97年結婚前未試過同居,婚後有咩問題,太太就受晒!佢去英國讀書嗰時我哋係協議秘密分居。最後,斯敏讀書後信咗主,成個人改變晒,冇再同我鬧交,我哋關係亦有所改變。其實04、05年我抑鬱症最嚴重,會無故崩潰爆喊。係太太帶信仰畀我,挽救我哋嘅婚姻,亦醫好我嘅抑鬱症。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

歐錦棠任監製及主演的ViuTV劇集《打天下》最近大受歡迎。


阿棠應邀到電台分享自己的小故事。


阿棠透露全靠老婆才醫好自己的抑鬱。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!