掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

蘇志威:蘇志威54歲生日 劉小慧公開情書冧老公 #劉小慧 #蘇志威

難得係咁多年感情都咁Sweet!!今日是藝人蘇志威54歲生日,其愛妻劉小慧在社交網不單公開「獻吻」,上載嘴嘟嘟作狀錫對方的合照外,更寫下情書,劉小慧先 ...




難得係咁多年感情都咁Sweet!!


今日是藝人蘇志威54歲生日,其愛妻劉小慧在社交網不單公開「獻吻」,上載嘴嘟嘟作狀錫對方的合照外,更寫下情書,劉小慧先說自己和蘇志威的關係:「既是情人,又是知己,猶如蘇眉(soulmate)」又說去年對方生日時,自己有感做了廿年的職業師奶,決心做KOL時,感謝對方的支持:「你畀自由我放肆去學習同使錢而換番嚟嘅知識和技能(就係八八卦卦,行過路過,唔好放過,又學中醫,見到好嘢又要試又要買)」


她更指上載的合照有意思:「非常形容到我們嘅關係,一凹一凸,冷靜與熱情,多好玩,互相支持,互相頂住。無論我想做乜嘢,我老公都會奉陪到底……由第一次做蛋黃油到依家剛好一年了,我們就這樣忙碌了一年。而你這位戰友,幾乎每一次做直播都陪伴住我,即使冇出鏡。好衰咁我自問你每次演出,我都唔係去足,你就係咁樣,默默地,靜靜地做我的軍師。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!