掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

【明日截止】嘉倩BB「應承我」熱爆Cosplay片吸21萬like:18歲已做選民 #嘉倩

(IG截圖)現年29歲的大台前新聞女主播陳嘉倩轉行做了KOL後,人氣急升,被網民封為「嘉倩BB」,她早前更轉行性感路線,日前在社交平台,應連登仔要求二 ...




(IG截圖)


現年29歲的大台前新聞女主播陳嘉倩轉行做了KOL後,人氣急升,被網民封為「嘉倩BB」,她早前更轉行性感路線,日前在社交平台,應連登仔要求二次創作,神還原《FF7R/FINAL FANTASY VII REMAKE》女主角的Tifa,呼籲登記做選民,以甜美的樣子加性感的造型對住鏡頭說︰「應承我,登記做選民。」提提大家要5月2日前登記做選民。

嘉倩BB的Tifa片上載後,網民反應熱烈,條片已有21多萬人給like,連靚聲英語KOL的蕭叔叔也有留言,貼了一個面紅的emoji表情公仔,亦有不少網民留言表示會聽話會去登記做網民。《蘋果》就聯絡了嘉倩BB,問到以性感的Tifa造型拍片呼籲登記做選民,她表示此造型的運動top及黑裙本身已有,不過就專登去買手套等配件:「唔係性感啦,係近排有時收到網民話,我有幾分似Tifa,叫我試下佢個造型。咁啱網上有條Tifa叫人投票嘅片viral緊,咁我就順應一啲網民嘅意見,影咗輯相同拍埋條片。」問到她幾歲開始登記做選民,她說:「我都係一到18歲就登記㗎」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

嘉倩BB應網民二次創作,以《FF7R/FINAL FANTASY VII REMAKE》女主角的Tifa,更以「應承我,登記做選民」呼籲大家。(IG截圖)


嘉倩BB扮調酒員(IG圖片)


條片短短1日,已有21萬(IG截圖)網民給like


背面也性感(IG截圖)


穿上白tee加黑色bra top,大騷豐滿上圍(IG圖片)


嘉倩BB表示18歲已登記做選民


片內呼籲明日截止選民登記(IG截圖)


嘉倩BB近年轉做KOL,IG追隨者有16萬(IG截圖)



鍾意就快D Share啦!